سامسونگ تاریخ رونمایی گلکسی S23 FE را خاطرنشان کرد

به گزارش وبلاگ تپلینک، طی هفته های گذشته، تعداد گزارش های مربوط به گوشی گلکسی S23 FE چندین برابر شده است. روز گذشته، نمایندگی سامسونگ در هند گفت که در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) رسما از این گوشی رونمایی خواهد نمود.

سامسونگ تاریخ رونمایی گلکسی S23 FE را خاطرنشان کرد

البته به طور معین در پوستر منتشر شده، اشاره مستقیمی به گلکسی S23 FE نشده است ولی با توجه به حجم عظیمی از تصاویر و گزارش های منتشر شده، قرار است از همین گوشی رونمایی گردد. ضمناً سامسونگ یک تصویر برای رونمایی از تبلت نو هم منتشر نموده که بر اساس اطلاعات موجود، گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس خواهد بود. در کنار تبلت و گوشی، باید انتظار رونمایی از هدفون بی سیم گلکسی بادز FE را هم داشته باشیم.

معینات گلکسی S23 FE

این گوشی قرار است با نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتز راهی بازار گردد. در بعضی کشورها، این گوشی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می گردد و در بعضی دیگر از بازارها از اگزینوس 2200 بهره خواهد برد. در پنل پشتی آن دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری واقع شده است. برای عکس های سلفی هم می توانید از سنسور 10 مگاپیکسلی بهره ببرید.

حسگر اثر انگشت گلکسی S23 FE زیر نمایشگر تعبیه شده و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می نماید. بر اساس عکس های منتشر شده، این گوشی قرار است در 4 رنگ ارائه گردد. هنوز در خصوص قیمت این گوشی نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم ولی ظاهرا با قیمت پایه 660 دلار در بازار چین ارائه خواهد شد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ تاریخ رونمایی گلکسی S23 FE را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تاریخ رونمایی گلکسی S23 FE را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید