آشتی کنان عبدیان و هیات مدیره استقلال با چاشنی جذب محمد نادری

به گزارش وبلاگ تپلینک، با رسانه ای شدن جذب محمد نادری به تیم فوتبال استقلال، مهدی عبدیان و اعضای هیات مدیره اختلافات را کنار گذاشتند.

آشتی کنان عبدیان و هیات مدیره استقلال با چاشنی جذب محمد نادری

به گزارش وبلاگ تپلینک، دقایقی پیش، محمد نادری با عقد قراردادی یک ساله به استقلال پیوست و به جمع آبی پوشان پایتخت ملحق شد.

در عکس منتشر شده این انتقال، مهدی عبدیان در کنار حجت نظری و اسماعیل خلیل زاده با محمد نادری ایستاده اند و این مساله نشان دهنده یک اتفاق خوب برای استقلال است.

دیروز (پنج شنبه) عبدیان که مسوول رسیدگی به امور جابجاییی باشگاه استقلال بود، با دو بازیکن رده امید یعنی امیرحسین نیک پور و فردین رابط قرارداد امضا کرد و ساعاتی بعد اعلام نمود که دیگر در این سمت فعالیت نمی کند.

او در این رابطه تاکید نمود: با تشکر اعتماد و حمایت هیات مدیره و جناب آقای فکری از اینجانب بابت مذاکره با بازیکنان، (به علت همکاری نکردن و ایجاد مشکلاتی از سمت سرپرست باشگاه) از این لحظه بنده هیچ مسوولیتی در امور جابجایی بازیکنان نخواهم داشت و کلیه امور و اتفاقات بر عهده سرپرست باشگاه خواهد بود.

با توجه به اتفاقاتی که در 24 ساعت گذشته رخ داد و حملات گسترده ای علیه سرپرست باشگاه استقلال ایجاد شد، طبق آخرین اطلاعات موجود عبدیان که قید این مسوولیت را زده بود، با انجام صحبت های لازم با سرپرست باشگاه و پادرمیانی اعضای هیات مدیره دوباره این سمت را در اختیار گرفته است تا مسئله ای از این بابت استقلال را تهدید نکند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آشتی کنان عبدیان و هیات مدیره استقلال با چاشنی جذب محمد نادری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشتی کنان عبدیان و هیات مدیره استقلال با چاشنی جذب محمد نادری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید