اسپانیول گران ترین بازیکن تاریخش را خرید

به گزارش وبلاگ تپلینک، تیم دوم منطقه کاتالونیای اسپانیا، گران ترین خرید تاریخ خود را انجام داد و یک مهاجم به فهرست بازیکنانش افزود.

اسپانیول گران ترین بازیکن تاریخش را خرید

به گزارش وبلاگ تپلینک و به نقل از نشریه مارکا، باشگاه اسپانیول امروز (پنجشنبه) خاطرنشان کرد که رائول دتوماس، مهاجم تیم فوتبال بنفیکا را با قراردادی 20 میلیون یورویی در پنجره نقل وانتقالات ژانویه خریداری نموده است. رقمی که اسپانیول برای خرید این بازیکن 25 ساله اسپانیایی پرداخته است، او را به گران ترین بازیکن تاریخ تیم دوم منطقه کاتالونیا تبدیل می نماید. علاوه بر این رقم، دو میلیون یوروی دیگری هم به عنوان پاداش در نظر گرفته شده است.

اسپانیول با دتوماس قراردادی بسته که تا انتها فصل 26-2025 اعتبار دارد و بندی در آن درج شده است که بنفیکا را از 20 درصد از رقم فروش این بازیکن به تیم بعدی اش منتفع می نماید.

رائول دتوماس محصول آموزشگاه باشگاه رئال مادرید است که پس از پیدا نکردن فرصت بازی در این تیم، سه فصل به تیم های کوردوبا، وایادولید و رایو وایکانو قرض داده شد و تابستان سال جاری بنفیکا با او قراردادی قطعی بست. او در این فصل هفت بازی برای تیم شهر لیسبون در لیگ دسته اول پرتغال انجام داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسپانیول گران ترین بازیکن تاریخش را خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانیول گران ترین بازیکن تاریخش را خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید