افزایش 80 درصدی ترافیک شهر کرمانشاه بعد از تعطیلات

به گزارش وبلاگ تپلینک، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ترافیک در شهر کرمانشاه نسبت به چند روز پایانی تعطیلات نوروزی حدود 80 درصد افزایش یافته است.

افزایش 80 درصدی ترافیک شهر کرمانشاه بعد از تعطیلات

به گزارش ، سرهنگ فضل الله شیری گفت: یک هزار و 190 همیار پلیس و پلیس یار نوجوان و جوان که تحت آموزش های تخصصی قرار گرفته اند از والدین خود می خواهند تا با ماندن در منزل به قطع زنجیره بیماری کرونا کمک کنند.

او با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز شاهد خلوت شدن محسوس بیشتر خیابان های شهر به ویژه مناطق شلوغ و پرتردد بودیم، ادامه داد: با انتها دریافت تعطیلات نوروزی، یکباره با حجم زیادی از ترددهای درون شهری و حتی ایجاد ترافیک های سنگین در برخی نقاط خصوصاً در زمان عصر و ابتدای شب روبرو شده ایم.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه اعلام نمود: در هشت روزی که از انتها تعطیلات نوروز می گذرد ترافیک در شهر کرمانشاه نسبت به چند روز انتهای این ایام حدود 80 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ شیری با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در حوالی سراب قنبر کرمانشاه، گفت: برخی مناطق مانند خیابان برق، نوبهار، مسکن، دولت آباد، الهیه نیز شاهد ترافیک عصرگاهی هستند که این می تواند دردسرآفرین و به لحاظ شیوع کرونا خطرناک باشد.

او گفت: امیدوارم خانواده ها برای حفظ سلامتی خود، فرزندان عزیزشان و دیگر اعضای خانواده و همشهریانشان ترددهای غیرضروری خود را حذف و خطر کرونا را جدی بگیرند.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش 80 درصدی ترافیک شهر کرمانشاه بعد از تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 80 درصدی ترافیک شهر کرمانشاه بعد از تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید