ایمنی و بهره وری؛ برند حمل و نقل ریلی

به گزارش وبلاگ تپلینک، خبرنگاران/زنجان سرپرست راه آهن شمال غرب گفت: ارائه خدمات ایمن و ارتقای بهره وری دو برند مهم راه آهن است.

ایمنی و بهره وری؛ برند حمل و نقل ریلی

علی خدایی ظهر امروز در آیین گرامی داشت هفته حمل و نقل، اظهار کرد: از 26 آذر تا اول دی هفته حمل و نقل نام گذاری شده و هر ساله با برگزاری برنامه ها و همایش هایی، این هفته را گرامی می داریم اما به دلیل محدودیت های اعتباری، سال جاری قصد برگزاری مراسم نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه هر سال یک بار می توانیم از یک سال کوشش همکاران قدردانی کنیم، ابراز کرد: بر همین اساس تصمیم به برگزاری آیین گرامی داشت برای تحلیل از خادمان راه آهن گرفتیم؛ چراکه این کار به همکاران انگیزه دوچندان برای انجام وظایف می دهد و باور ما این است که هزینه ها سرمایه گذاری و خانواده ها مهم ترین پشتیبان کارکنان هستند.

این مسئول، ایمنی و بهره وری را دو برند مهم راه آهن خواند و گفت: تشریک مساعی و اجتماعات از شاخص های بهره وری به حساب می آیند که با برگزاری چنین گردهمایی هایی می توان به ایجاد انرژی برای نیل به اهداف حرکت کرد.

سرپرست راه آهن شمال غرب با اشاره به اینکه در سال های گذشته شاهد اتفاقات نامیمون در شبکه ریلی بودیم، توضیح داد: اما بیشتر این اتفاقات از حوزه سیر و حرکت و نیز بخش فنی خارج بود و خوشحالیم که در حوزه شمال غرب اتفاقی رخ نداد.

وی یادآور شد: راه آهن شمال غرب در راستای رسیدن به بهره وری سازمانی، 9 درصد نفر کیلومتر در حوزه مسافری، 12 درصد جابه جایی مسافران حومه ای و در کل 3.1 درصد جابه جایی مسافر ارتقا داشته است.

خدایی ادامه داد: در بخش بار نیز 25 درصد افزایش جابه جایی بار بر حسب تن کیلومتر داشتیم و شاهد رشد تحقق 120 درصدی برنامه تناژ بارگیری بودیم.

وی ساخت سکوی دوم ایستگاه خرم دره، تعمیرات اساسی بخش خدماتی ایستگاه های زنجان و میانه، افتتاح ایستگاه تخلیه فیدر گوگرد در بناب و ایستگاه تخلیه گندله در ایستگاه میانه را از مهم ترین اقدامات راه آهن شمال غرب برشمرد.

این مسئول اعلام نمود: در برنامه سال جاری گرامی داشت هفته حمل و نقل علاوه بر تجلیل از کارکنان خدوم، پیشکسوتان و وبلاگ تپلینک، از شرکای حمل و نقل و عمرانی راه آهن نیز تقدیر می گردد. همچنین جشنواره ای برای دریافت اثرات هنری فرزندان کارکنان، در ارتباط با خدمات راه آهن تدارک دیده شد که از 18 اثر ارسالی تجلیل می گردد.

خدایی با اشاره به اینکه حمل و نقل ریلی در شرایط سخت از جمله کولاک به یاری دیگر بهشتی حمل و نقل می شتابد تا جابه جایی بار و مسافر را انجام دهد، یادآور شد: امیدواریم پرچم راه آهن به عنوان سازمانی که خدمات ایمن ارائه می دهد و در شرایط سخت حرفی برای گفتن دارد همیشه برای خدمت به مردم در اهتزاز باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایمنی و بهره وری؛ برند حمل و نقل ریلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمنی و بهره وری؛ برند حمل و نقل ریلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید