برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

به گزارش وبلاگ تپلینک، آب و هوای خوش منطقه ها شمالی کشور باعث شده تا بسیاری از ایرانیان در مسافرت های خود، به این منطقه ها سفر نمایند. بعلاوه جاذبه های گردشگری این منطقه ها یکی دیگر از دلایل جذابیت و محبوبیت این منطقه ها همواره سرسبز است. از طرفی وجود جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیار و آب و هوای معتدل و مناسب یکی از مهم ترین دلایلی است که باعث شده تا بسیاری از افراد علاوه بر سفر، به فکر خرید ویلا در این منطقه ها نیز باشند.

برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

به همین علت با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا بیشتر آشنا کنیم.

برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا کدام اند؟

از قدیم الایام تا به امروز منطقه ها شمالی یکی از برترین و دوست داشتنی ترین منطقه ها برای سفر و گردش به شمار می آید. از طرفی در چند سال گذشته با رشد جمعیت و جا افتادن منطقه ها توریستی و گردشگری، خرید ویلا نیز یک سرمایه گذاری مهم و اساسی در این منطقه ها شده است. به همین علت است که بسیار از افراد برای فرار از شلوغی و ترافیک شهرهای شلوغ و از طرفی برای سرمایه گذاری، در بسیاری از شهرهای شمال اقدام به خرید ویلا و زمین می نمایند. همین موضوع باعث شده تا در ادامه نگاهی داشته باشیم به برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا.

رامسر

اولین شهر از لیست برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا، شهر رامسر است. رامسر به علت دارا بودن منطقه ها گردشگری بسیاری مانند بلوار معلم، پل معلق، تله کابین، قلعه مارکو و... به عروس شمالی ایران معروف شده است. از طرفی آب و هوای معتدل و مناسب این منطقه نیز از جمله دلایل مهمی است که باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر خرید ویلا در این منطقه ها باشند. مهم ترین نکته درباره این منطقه این است که به علت دار بودن منطقه ها جنگلی، کوهستانی و نزدیک بودن به دریا، برای همه سلیقه ها ویلا موجود است.

بندر انزلی

بندر انزلی یکی از برترین مکان ها برای خرید ویلا است. دارا بودن منطقه ها تماشای و خاص و از طرفی نزدیک بودن به بازارهای آزاد از جمله دلایلی است که این منطقه را به یکی از برترین شهرها برای خرید ویلا تبدیل نموده است. در این منطقه شما با هر اندازه بودجه ای که دارید می توانید ویلا بخرید.

زیباکنار

منطقه زیباکنار در استان گیلان یکی از بکرترین و آرام ترین منطقه های است که این منطقه را برای خرید ویلا مناسب نموده است. از طرفی قیمت مناسب این منطقه باعث شده است تا برای خرید ویلا بسیار مناسب تر و محبوب تر باشد. در این منطقه می توانید حتی با 150 تا 200 میلیون تومان هم ویلای مناسب برای فروش پیدا کنید.

نوشهر

در ادامه معرفی لیست برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا، به منطقه نوشهر می رسیم. این منطقه یکی از بکرترین و برترین منطقه ها برای تهران نشینانی است که از ترافیک و شلوغی تهران خسته شده اند و در پی خرید ویلا در شمال هستند. از طرفی وجود جاذبه های گردشگری بسیاری مانند ییلاق کلاردشت، تله کابین نمک آبرود، جاده چالوس و بازارچه های کوچک آنجا از جمله دلایلی است که باعث شده تا این منطقه برای خرید ویلا بسیار محبوب و دوست داشتنی باشد.

چمستان

یکی از برترین منطقه ها برای خرید ویلا در شمال، منطقه چمستان است. این منطقه با دارا بودن بازارچه های محلی، جنگل های دیدینی و مجذوب کننده مانند لاویچ و مردمان خون گرم یکی از رویایی ترین منطقه ها برای خرید ویلا به شمار میرود. از طرفی تنوع بالا در انواع ویلا و قیمت های مختلف ویلا در این منطقه باعث شده تا چمستان یکی از برترین منطقه ها برای خرید ویلا باشد.

گلستان

شاید فکر به خرید ویلا در گلستان کمی عجیب و غریب به نظر برسد با این حال شاید برایتان جالب باشد که بدانید برترین و زیباترین منطقه ها طبیعی را منطقه گلستان دارا است. وجود منطقه ها طبیعی زیبای مانند جنگل های درازنو، نهارخوران و آبشارهای مجذوب کننده از جمله دلایلی است که گلستان را برای خرید ویلا مناسب نموده است.

ساحلی و جنگلی بودن منطقه گلستان باعث شده تا بازار خرید ویلا در این منطقه بسیار گسترده باشد. اگر در پی خرید ویلای ساحلی در گلستان هستید، دو بندر ترکمن و بندر گز یکی از برترین منطقه ها برای خرید ویلای ساحلی هستند. نزدیک بودن به دریا و پرتردد بودن این بنادر، باعث شده تا بازار خوبی در خرید ویلای ساحلی داشته باشند.

اگر هم در پی خرید ویلای جنگلی هستید، روستاهای ییلاقی و جنگلی استان گلستان یکی از برترین منطقه ها برای خرید ویلاهای جنگلی است. این منطقه ها با دارا بودن چشم انداز های دست نخورده و بکر، می توانند رویای هر فردی برای داشتن یک ویلا در شمال باشند. یکی از برترین روستاها در شمال برای خرید ویلای جنگلی، روستای حضرت است.

گرگان

آخرین شهر از لیست برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا، شهر گرگان است. این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است که آثار باستانی و تماشای بسیاری را نیز در خود جای داده است. از طرفی این شهر مسافت بسیار کمی با مرکز استان دارد و می توانید با طی کردن مسیر کمی از منطقه ها تماشای این شهر تماشا کنید. همین موضوع باعث شده تا گرگان در لیست برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا جایگاه خوبی برای خود داشته باشد.

اهمیت خرید ویلا در شمال کشور

یکی از برترین سرمایه گذاری ها خرید ویلا در شمال است. به همین علت بسیاری از افراد سالانه جهت خرید ویلا یا زمین به منطقه ها شمالی کشور مراجعه می نمایند. از همه مهم تر با توجه به رشد جمعیت و افزایش ترافیک و شلوغ تر شدن شهرهای پرتردد و شلوغ مانند تهران و اصفهان، بسیاری از ساکنان آن ها تصمیم به خرید ویلا در شهرهای شمالی می گیرند تا در موقعیت های مختلف به آنجا بروند و لحظات دلنشینی را در طبیعت سپری نمایند.

سخن پایانی

آب و هوای خوب و معتدل و منطقه ها طبیعی بکر و دست نخورده بسیار در منطقه ها شمالی کشور باعث شده تا این منطقه ها برای خرید ویلا و زندگی بسیار مناسب و رویایی باشد. به همین علت در این مقاله نگاهی داشتیم به برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا و با علت اهمیت و چرایی خرید آن ها بیشتر آشنا شدیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و به شما در خرید ویلای مورد نظر یاری بسیاری نموده باشد. توجه کنید که خرید ویلا در شمال کشور تنوع بسیار زیادی دارد و بهتر است قبل از خرید ویلا حتما به مکان و سلیقه تان از ویلا دقت کنید.

منبع: چمدان

به "برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهرهای شمال برای خرید ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید