بودجه و برنامه ریزی برای فدراسیون های المپیکی بررسی شد

به گزارش وبلاگ تپلینک، اولین نشست اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در سال 1399 با موضوع بررسی بودجه و برنامه ریزی برای حمایت از فدراسیون ها و ورزشکاران المپیکی برگزار شد.

بودجه و برنامه ریزی برای فدراسیون های المپیکی بررسی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ تپلینک از کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص اولین نشست سال جاری اعضای هیئت اجرایی و موارد مورد بحث در این نشست گفت: در ابتدای پنجاه و دومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور اکثریت اعضا در محل سالن جلسات کمیته برگزار شد؛ گزارشی از فعالیت های سال گذشته هیئت اجرایی که با برپایی 25 جلسه و صدور 251 مصوبه همراه بود ارائه دادم و اعلام کردم که خوشبختانه 90 درصد مصوبات، اجرایی و عملیاتی شده است.ضمن آنکه 22 رئیس فدراسیون که عمدتاً از رشته های المپیکی هم بودند با حضور در جلسات هیئت اجرایی مسائل، مسائل و همچنین گزارش عملکردشان را مطرح نموده و اعضای هیئت اجرایی نیز نسبت به رفع مسائل و مرتفع نمودن خواسته هایشان اقدامات لازم را به عمل آوردند.

وی ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی در سال گذشته ضمن بازدیدهای میدانی از اردوها و فدراسیون های مختلف 14 نشست را نیز در محل فدراسیون های ورزشی و با حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ها مربوطه برگزار کردند .ضمن آنکه تعهدات مالی کمیته نسبت به فدراسیون ها به صورت 100 درصد در سال 98 محقق شد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک یادآور شد: در ادامه نشست اعضا به بحث و بررسی پیرامون برنامه های سال جاری ورزش ایران که تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است پرداختند. چالش های به وجود آمده برای رشته های المپیکی، عدم برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و همچنین راه های برون رفت از این چالش از مهم ترین مباحثه مطروحه در این بخش بود که مقرر شد تا مسئولین کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 و نمایندگان هیئت اجرایی طی سلسله نشست هایی با روسا و کادر فنی فدراسیون های المپیکی به بررسی برنامه های پیش روی این فدراسیون ها و حمایت کمیته ملی المپیک از وبلاگ تپلینکن تا زمان آغاز بازی ها بپردازند.

سعیدی در ادامه افزود: بحث و بررسی بودجه و جدول منابع و مصارف کمیته دستور جلسه بعدی اعضای هیئت اجرایی بود که طی آن مقرر شد فرایند فعالیت های مالی، پشتیبانی، لجستیکی و حمایتی کمیته از برنامه های فدراسیون ها اعمم از برپایی اردو و اعزام ها مربوط به کاروان اعزامی به المپیک همانند سال گذشته باقدرت ادامه یابد.

وی گفت: همگان می دانند که کشور سال جاری با محدودیت های مالی قابل ملاحظه ای روبروست و بالطبع جامعه ورزش نیز می بایست درک متقابلی نسبت به این موضوع و آمادگی لازم برای وفق دادن شرایط با محدودیت های منابع دولتی داشته باشد. البته تلاش کمیته ملی المپیک بر این است که در بحث حمایت های مالی افزایش نسبی نسبت سنوات گذشته داشته باشد، اما این موضوع منوط به میزان دریافتی ما از خزانه و سازمان برنامه وبودجه خواهد بود.

4048/4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "بودجه و برنامه ریزی برای فدراسیون های المپیکی بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه و برنامه ریزی برای فدراسیون های المپیکی بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید