تحولی بزرگ در گازرسانی به هرمزگانیها ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ تپلینک، استاندار هرمزگان با بیان این که در مورد گازرسانی در استان هرمزگان اقدامات زیادی اجرا شده است.

تحولی بزرگ در گازرسانی به هرمزگانیها ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ تپلینک هرمزگان استاندار هرمزگان با بیان این که در مورد گازرسانی در استان هرمزگان اقدامات زیادی اجرا شده است.

اضافه کرد: برای محقق شدن نتایج این کوشش ها، باید تحولی بزرگ در امر گازرسانی با یاری سایر دستگاه های مربوطه ایجاد گردد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در این ملاقات با تبریک سال جدید اظهار کرد: در امرگازرسانی به شهرها و روستاهای هرمزگان باید تحولی بزرگ رخ دهد به نحوی که همه مردم بتوانند از این نعمت خدادادی استفاده نمایند و این امر با همکاری همه جانبه سایر دستگاه های مربوطه در این حوزه محقق خواهد شد.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: باید جلساتی به صورت ماهانه و منظم با حضور دستگاه های مربوطه در امر گازرسانی به منظور تکمیل زنجیره خدمت گازرسانی با موضوع استانداری، برگزار و گزارش آن نیز به بنده ارسال گردد.

همتی بر اعطای مهلت سه ماهه به خانوارهای مستقر در محدوده های گازرسانی شده جهت اخذ اشتراک گاز تاکید و اضافه کرد:شرکت گاز باید با پیگیری از دستگاه های مربوطه در مورد افزایش ضربتی مجریان ذیصلاح در زمینه لوله کشی گاز اقدام کند و گزارش این موضوع نیز ماهانه به من ارسال گردد.

فواد حمزوی،مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان در این ملاقات گزارشی از گازرسانی به شهرهای و روستاهای استان از سال 92الی 99 اشاره و اظهار کرد: از سال 92تا کنون 9 شهر و 43 روستا از گاز طبیعی برخوردارشده اند و تا به امروز برای بیش از 125 هزار خانواردر استان ظرفیت اشتراک پذیری گاز طبیعی فراهم شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "تحولی بزرگ در گازرسانی به هرمزگانیها ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحولی بزرگ در گازرسانی به هرمزگانیها ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید