ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان: سورپرایز ویژه یحیی

به گزارش وبلاگ تپلینک، پرسپولیس با دو تغییر نسبت به هفته قبل به مصاف مس خواهد رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان: سورپرایز ویژه یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس باید عصر امروز و از ساعت 17، ملاقات معوقه هفته نهم خود مقابل مس رفسنجان را در استادیوم آزادی تهران برگزار کند. سرخپوشان در شرایطی به مصاف حریف نارنجی پوش خود می فرایند که نسبت به هفته های اخیر باید تغییراتی در ترکیب خود داشته باشند.

در دروازه پرسپولیس برخلاف همواره که حامد لک حضور داشت، این بار بوژیدار رادوشوویچ به میدان خواهد آمد. لک در بازی هفته قبل با اخطاری که از داور مسابقه گرفت محروم شد و بازی امروز تیمش را از دست داد و حالا رادو فرصت خوبی دارد تا توانایی هایش را اثبات کند.

در خط دفاع، ستاره این روز های ترکیب پرسپولیس یعنی سیدجلال حسینی حضور دارد، ولی کنعانی زادگان همچنان مصدوم است و مثل دو بازی قبل از کمال کامیابی نیا در این پست استفاده می گردد. در سمت راست مهدی شیری بازی خواهد نمود و سعید آقایی هم مدافع چپ سرخپوشان است.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی با توجه به انتقال کمال به خط دفاع، احمد نوراللهی و میلاد سرلک هستند که به هماهنگی خوبی با هم رسیدند. احسان پهلوان و سیامک نعمتی دو هافبک رو به جلوی پرسپولیس در این بازی هستند که اولی متمایل به چپ و دومی متمایل به راست بازی می نماید.

یک خط جلوتر و در پست مهاجم سایه شاهد حضور وحید امیری هستیم که در این پست عملکرد خوبی دارد. در خط حمله یک تغییر مهم را شاهد خواهیم بود و یحیی گل محمدی میخواهد به جای مهدی عبدی از امید عالیشاه استفاده کند و باید دید این تغییر چه نتیجه ای به همراه خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و امید عالیشاه

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان: سورپرایز ویژه یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان: سورپرایز ویژه یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید