تصاویر ، اقدام خاص بیرانوند ؛ او امروز اینجا بود ، تصمیم بیرو تغییر کرد؟

به گزارش وبلاگ تپلینک، علیرضا بیرانوند امروز با حضور در خیابان عباس آباد و بیمارستان ارتش یک روز ویژه برای پسر 16 ساله پرسپولیسی ساخت.

تصاویر ، اقدام خاص بیرانوند ؛ او امروز اینجا بود ، تصمیم بیرو تغییر کرد؟

به گزارش وبلاگ تپلینک، در روزهایی که علیرضا بیرانوند تیتر اصلی تمامی اخبار ورزشی فوتبال ایران در پنجره تابستانی جابجایی است، حضور سرزده اش در یکی از بیمارستان های مرکز شهر تعجب حاضران را نیز در پی داشت.

علیرضا بیرانوند که در اقدامی جنجالی با فسخ قرارداد خود با پرسپولیس این روزها خبرساز شده است، همچنان آینده پرابهامی را دنبال می نماید و همه در انتظار تصمیم نهایی و اقدام بعدی او هستند، امروز یک اتفاق ویژه را رقم زد.

بیرانوند فارغ از تمامی حواشی و فشارهایی که این روزها متوجه خود می بیند، در اقدامی قابل ستایش با حضور در یکی از بیمارستان های تهران باعث دلگرمی مهزیار علی آبادی شد.

بیمارستان ارتش خیابان فاطمی امروز شاهد یک مهمان ویژه و خبرساز بود؛ بیرانوند با پرس وجو نشانی یک دوست 16 ساله را گرفت و در اتاق وی حاضر شد. مهزیار پسر 16 ساله ای است که عاشق پرسپولیس است و سابقه گلری دارد. او که این روزها با بیماری سرطان مبارزه می نماید یکی از هواداران پر و پا قرص علیرضا بیرانوند و پرسپولیس محسوب می گردد و در شرایطی که با جنگندگی و روحیه بالا این روزها مبارزه بزرگی را برای پشت سر گذاشتن این بیماری دنبال می نماید، با حضور بیرانوند غافلگیر و شگفت زده شد.

بیرانوند در حضور نیم ساعته خود در کنار مهزیار فضایی جالب برای او شکل داد و از او خواست با همین روحیه این بیماری را پشت سر بگذارد و همزمان با آغاز تمرینات تیم ملی در شهریور ماه در کنار آنها حضور یابد تا پیراهنش را به یادگار به وی بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، اقدام خاص بیرانوند ؛ او امروز اینجا بود ، تصمیم بیرو تغییر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، اقدام خاص بیرانوند ؛ او امروز اینجا بود ، تصمیم بیرو تغییر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید