تماشای بازی های بارسا برای پیکه رنج آور است!

به گزارش وبلاگ تپلینک، جرارد پیکه در روزهای پایانی سال 2022 بود که از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و بازنشسته شد. این حرکت کاپیتان غیرمنتظره بود و بسیاری تصور می کردند او حداقل فصل را با بارسا تمام خواهد نمود ولی او به دلایل شخصی و البته ورزشی ترجیح داد فوتبال را کنار بگذارد. جدایی او از لحاظ مالی به سود بارسلونا شد، ضمن اینکه پیکه نمی خواست در بارسا نیمکت نشین باشد.

تماشای بازی های بارسا برای پیکه رنج آور است!

پیکه در مصاحبه با مارکا و در خصوص دوران بازنشستگی گفت: واقعیت این است که من فقط بازی های بارسا و نیز آندورا (با مالکیت پیکه) را دیدن می کنم و باید اعتراف کنم دیدنی بازی های بارسا برایم سخت است و مقابل تلویزیون رنج می کشم. وقتی خودم بازیکن بارسا بودم، همه چیز راحت تر بود.

پیکه در خصوص شرایط آندورا در دسته دوم اسپانیا گفت: سعی نموده ایم مثل فلسفه بارسا بازی کنیم و البته که کار ساده ای نیست. تیم از عقب بازی را آغاز می نماید و البته استفاده از توپ های بلند و بازی مستقیم را نیز در دستور کار داریم. تیم سعی می نماید حریف را پرس کند و این شکل بازی در دسته دوم اسپانیا بی سابقه است.

پیکه در خصوص حضور در استادیوم اسپانیول به عنوان رئیس آندورا گفت: اخیرا گفتم که بی تاب حضور در ال کورنیا هستم ولی بیشتر کری برای طرفداران اسپانیول بود. واقعیتش دوست دارم روز بازی به عنوان مالک آندورا در استادیوم اسپانیول حاضر شوم ولی باید ببینیم شرایط چطور خواهد بود.

منبع: فرارو

به "تماشای بازی های بارسا برای پیکه رنج آور است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای بازی های بارسا برای پیکه رنج آور است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید