توضیحات معاون اقتصادی و اداری وزارت علوم در مورد اجرای طرح همسان سازی

به گزارش وبلاگ تپلینک، معاون اداری اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم برای پاسخ به بعضی سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی در مورد چگونگی طرح همسان سازی پاسخ داد.

توضیحات معاون اقتصادی و اداری وزارت علوم در مورد اجرای طرح همسان سازی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تپلینک به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور با اشاره به اطلاعیه های قبلی صادر شده، گفت: اقدامات لازم برای اجرایی نمودن تبصره یاد شده، از ابتدای سال 1400 در حال اجرا است.

وی اضافه نمود: نکته حائز اهمیت در رابطه با همسان سازی حقوق و مزایای اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم با حقوق و مزایای اعضای هیات علمی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این است که این موضوع مصوبه مجلس شورای اسلامی است و شورای نگهبان هم آن را تایید نموده است. لذا در حکم قانون است و اجرای آن نیز از ابتدای سال 1400 خواهد بود. اگر هم تا بحال بدلیل انجام فرآیندهای اداری تاخیری در اجرا و همچنین صدور احکام جدید، حادث شده، مسئله ای برای پرداخت آن از ابتدای سال ایجاد نمی کند.

وی همچنین ضمن تشکر از مدیران سازمان برنامه و بودجه، ادامه داد: با توجه به اینکه محل تامین اعتبار تبصره یاد شده از محل فروش اموال و. .. است، همکاران سازمان برنامه و بودجه در کوششند تا در اسرع وقت نسبت به تامین اعتبار مورد احتیاج اقدام مقتضی را انجام دهند. لذا هیچ نگرانی از این بابت هم وجود ندارد.

نظرپور یادآور شد: پیش نویس صورت جلسات هیات امناء موسسات نیز آماده شده است تا پس از تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، احکام جدید ضرایب فوق العاده جذب و مخصوص (شغل) در موسسات وابسته به وزارت عتف صادر گردد. بنابراین ابهامی در اجرایی شدن آن ننیست.

وی ابراز امیدواری کرد که با کوشش دست اندرکاران این موضوع، بزودی با طی همه فرایند ها انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توضیحات معاون اقتصادی و اداری وزارت علوم در مورد اجرای طرح همسان سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات معاون اقتصادی و اداری وزارت علوم در مورد اجرای طرح همسان سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید