جزئیات محل زندان دخترعموی بن سلمان فاش شد ، دختر اولین پادشاه عربستان هم بند جنایتکاران

به گزارش وبلاگ تپلینک، محمد بن سلمان دخترعمویش را که دختر اولین پادشاه این کشور هم هست در بند زندانیان گروه القاعده نگهداری می نماید.

جزئیات محل زندان دخترعموی بن سلمان فاش شد ، دختر اولین پادشاه عربستان هم بند جنایتکاران

به گزارش وبلاگ تپلینک به نقل از اعتمادآنلاین، رسانه ها اطلاع دادند بسمه بنت سعود بن عبدالعزیز آل سعود بدون هیچ اتهامی به همراه دخترش در یکی از بدنام ترین زندان های عربستان که مخصوص نگهداری اعضای افراطی گروه القاعده و جنایتکاران است نگهداری می شوند.

  • بیشتر بخوانید:

عکس | درخواست توئیتری دخترعموی بن سلمان از زندان

تصاویر | شاهدخت سعودی در بند ولیعهد | بن سلمان دخترعمویش را هم بازداشت نموده است

سرنوشت شاهدخت 55ساله سعودی که بعد از ربوده شدن از کاخش برای مدتی نامعلوم بود، بعد از آنکه پیروز شد رشته توییتی را در صفحه شخصی اش منتشر کند، در کانون توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است.

یکی از نزدیکان خانواده در این خصوص به رسانه های انگلیسی اطلاع داد، بسمه به همراه دختر 28ساله اش سهود در یکی از زندان های بسیار محافظت شده در میان مجرمان و شماری از تروریست های عضو گروه القاعده زندانی است.

این فرد همچنین اطلاع داد: بعد از انتشار توییت دخترعموی محمد بن سلمان، صفحه شخصی اش هک و تعدادی از توییت های او حذف شد. اکنون در تلاشیم تا حساب کاربری او را بازیابی کنیم.

لازم به ذکر است این عضو خانواده سلطنتی عربستان به انتشار مقالات در خصوص اوضاع زنان و همچنین احتیاج جامعه سعودی به اصلاحات سیاسی مشهور است.

او به همین خاطر سال ها در خارج از عربستان زندگی می کرد، اما در سال 2016 با وساطت پسرعمویش محمد بن نایف که در آن موقع ولیعهد عربستان بود به کشور بازگشت.

محمد بن نایف نیز بعد از خلع از ولایتعهدی در حال حاضر در حصر و اقامت اجباری به سر می برد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات محل زندان دخترعموی بن سلمان فاش شد ، دختر اولین پادشاه عربستان هم بند جنایتکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات محل زندان دخترعموی بن سلمان فاش شد ، دختر اولین پادشاه عربستان هم بند جنایتکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید