حضور یک نماینده از کرمان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور

به گزارش وبلاگ تپلینک، به دنبال انصراف فولاد زرند از حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور، استان کرمان تنها با یک نماینده در این رقابت ها حاضر می شود.

حضور یک نماینده از کرمان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار، گفت: با رایزنی هایی که قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با سازمان لیگ فوتسال کشور (که در آن موقع ریاستش با آقای انصاری فرد بود) داشت، توانست دو امتیاز برای استان کرمان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور بگیرد.

او اضافه کرد: یکی از این امتیازات را با توجه به پتانسیل خوبی که جیرفت در بحث فوتسال داشت به این شهرستان واگذار کردیم و امتیاز دیگر نیز با توجه به پیگیری های فولاد زرند به این تیم داده شد.

سخنگوی هیئت فوتبال استان کرمان توضیح داد: با توجه به شیوع کرونا در کشور، تیم فولاد زرند از حضور در رقابت ها استعفا داد و به دنبال این اتفاق، تیم تغلیظ مس که قهرمان رقابت های لیگ برتر استان کرمان طی فصل مسابقاتی 98 ـ 99 شده بود، در نامه ای خاطرنشان کرد آمادگی دارد به جای فولاد زرند در رقابت ها شرکت کند.

امیرخسروی بیان داشت: ما در مورد این موضوع با سازمان لیگ رایزنی کردیم، اما سازمان لیگ خاطرنشان کرد، از آنجایی که استان کرمان دو امتیاز بدون شرکت در مسابقات به دست آورده است، با توجه به اینکه 9 استان دیگر متقاضی حضور نمایندگان شان در این لیگ هستند، لذا اعطای سه امتیاز دیگر امکان پذیر نیست.

او اضافه کرد: هم اکنون با انصراف فولاد زرند از حضور در لیگ دسته دوم فوتسال کشور، استان کرمان تنها با یک نماینده (تیم ایثار جیرفت) در این رقابت ها حضور پیدا می نماید.

امیرخسروی توضیح داد: برنامه مسابقات تیم فوتسال ایثار جیرفت به توضیح زیر است:

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور یک نماینده از کرمان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور یک نماینده از کرمان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید