خبرنگاران سهم کارآفرینان در مبارزه با کرونا پدری کردن نسبت به کارگران است

به گزارش وبلاگ تپلینک، مشهد- خبرنگاران- رییس کانون کارآفرینان خراسان رضوی گفت: سهم کارآفرینان و صاحبان شرکت های اقتصادی در پویش اجتماعی مبارزه با کرونا، از خودگذشتگی، تحمل سختی ، پدری کردن نسبت به کارگران و خانواده های آنان و برنامه ریزی برای شرایط بعد از رهایی از بحران بیماری کرونا است.

خبرنگاران سهم کارآفرینان در مبارزه با کرونا پدری کردن نسبت به کارگران است

محمدحسین روشنک روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ تپلینک از پویش اجتماعی سهم من در مبارزه با کرونا استقبال و بیان نمود: کارآفرین در شرایط بحرانی کنونی، شرایط کارگران خود و خانواده هایشان و بعد از آن نیاز مملکت و کادر پزشکی و درمانی را درک کرده و در این شرایط از مال گذشته و به یاری آنان می شتابد.

از آنجا که بدون یک اراده جمعی معطوف به مواجهه مؤثر با بیماری کرونا امکان رهایی از زنجیره انتقال آن وجود ندارد لذا به ابتکار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (وبلاگ تپلینک) پویشی برای فراخوان عمومی به مسؤولیت پذیری جمعی در برابر کرونا به راه افتاده است.

وی گفت: در مقابل همان وظیفه ای که من نسبت به کارگرانم دارم، دولت نیز نسبت به من دارد و باید از هم اکنون برای شرایط بعد از رهایی از بحران کرونا برنامه ریزی کند تا ضرر بنگاه های اقتصادی جبران شود.

رییس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان خراسان رضوی گفت: وظیفه من به عنوان یک کارآفرین توجه به نیازمندیهای کشور و تلاش برای تامین آنها در بخشهای مختلف است.

روشنک افزود: شرایط کنونی بدتر از دوران جنگ تحمیلی است زیرا در آنجا فقط دشمن و مقابله با آن بود و ستاد پشتیبانی نیازمندیهای این مقابله را تامین می کرد اما اکنون شرایط جنگ داخلی و آن هم مقابله با یک بیماری خطرناک است که به مراتب تجهیزات و رزمنده و مراقبت بیشتری نیاز دارد.

وی ادامه داد: کارآفرینان و فعالان اقتصادی خراسان رضوی با مشارکت مسوولان عالی رتبه استان ستاد مردمی پشتیبانی در مقابله با کرونا را به راه انداخته اند و تا به امروز یاریهای زیادی برای تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی شده است.

رییس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان خراسان رضوی گفت: ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا بنا بر تمرکزگرایی ندارد بلکه هدفش هماهنگی و پشتیبانی از تشکلهای مختلف اجتماعی و اقتصادی در مقابله با کرونا است تا با جلب حمایت از آنان بتوان نیازمندیهای مردم در اقلام بهداشتی و نیازهای پزشکان در درمان این بیماری را فراهم کرد.

روشنک افزود: وظیفه دیگر این ستاد مدیریت کردن عواقب ناشی از کرونا بعد از گذشت از این بحران است تا بتوان برنامه ریزی جامعی برای جبران خسارتها داشت.

تا به امروز 230 بیمار مبتلا به عفونت های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی جان باخته اند اما تعداد مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا در استان خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده 43 نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سهم کارآفرینان در مبارزه با کرونا پدری کردن نسبت به کارگران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سهم کارآفرینان در مبارزه با کرونا پدری کردن نسبت به کارگران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید