خبرنگاران لیگ تندرستی شهرستان سمنان رتبه اول استان و یازدهم کشور را کسب کرد

به گزارش وبلاگ تپلینک، سمنان- خبرنگاران- رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان سمنان گفت: این هیات در نخستین لیگ تندرستی ایران رتبه اول استان و یازدهم کشور را از آن خود کرد.

خبرنگاران لیگ تندرستی شهرستان سمنان رتبه اول استان و یازدهم کشور را کسب کرد

به گزارش وبلاگ تپلینک، امین قنبری شامگاه چهارشنبه به وبلاگ تپلینک گفت: شهرستان سمنان با تهیه 9 هزار و 275 ویدئو که حدود 50 درصد از تعداد ویدئو های استان سمنان را شامل می شود بر سکوی اول ایستاد و پس از آن شاهرود با سه هزار و 787 ، آرادان با 2هزار و 560 ، گرمسار با یکهزار و 893، میامی با یکهزار و 315، سرخه با 839، دامغان با 470 و مهدیشهر با 367 ویدوئو در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

وی افزود: در جدول رتبه بندی 25 شهر برتر و پیشرو در لیگ تندرستی ایران، شهرستان سمنان توانست با کسب رتبه یازدهم به عنوان تنها کننده استان سمنان جزو 25 شهر برتر ایران قرار بگیرد.

قنبری با اشاره به مشارکت گسترده کمیته های زیر مجموعه هیات و باشگاه های ورزشی در این طرح گفت: 70 کمیته هیات ورزش های همگانی شهرستان سمنان و 30 باشگاه زیر مجموعه این هیات در این طرح مشارکت داشتند.

وی افزود: کمیته های طناب زنی، پیلاتس و ورزش و توسعه فعالیت بدنی دانش آموزان توانستند با ارسال بیشترین ویدئو ها مقام اول تا سوم این دوره از رقابت ها از آن خود کنند.

وی یادآور شد: کمیته های ایروبیک، ورزش و توسعه فعالیت بدنی دانشجویان و فیوژن فیتنس با ارسال بیش از 400 ویدئو در رده کمیته های شایسته تقدیر قرار گرفتند.

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان سمنان ابراز داشت: رئیس بخش باشگاه های ورزشی زیر مجموعه باشگاه هرمس، یگانه و قائم با ارسال بیشترین ویدئو ها مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: باشگاه های خانه برای تونیک و پریان با ارسال بیش از 400 ویدئو در بخش باشگاهی شایسته تقدیر قرار گرفتند.

قنبری اعلام نمود: اولین دوره لیگ تندرستی ایران از چهارم بهمن آغاز و تا 15 اسفند ادامه داشت که افراد با ثبت نام در سایت ایران تندرستی و انجام حرکات ورزشی روزانه که توسط کارشناسان فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی طراحی شده بود، در این لیگ شرکت کردند.

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان در خاتمه ضمن تشکر از مشارکت پرشور شهروندان ورزش دوست سمنانی در لیگ تندرستی ایران گفت: از مشارکت پرشور تمامی شهروندان سمنانی که با حضور پر شور خود بار دیگر نشان دادند، سمنان ورزشی ترین شهر استان است، تقدیر می کنم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران لیگ تندرستی شهرستان سمنان رتبه اول استان و یازدهم کشور را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لیگ تندرستی شهرستان سمنان رتبه اول استان و یازدهم کشور را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید