ستاری: پُراسترس ترین بازی زندگی ام برابر سپاهان بود، خیلی ها پیکان را گزینه اصلی سقوط می دانستند

به گزارش وبلاگ تپلینک، مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: خیلی ها تیم ما را گزینه اصلی سقوط می دانستند اما خوشحالم که بعد از تعطیلی کرونا نتایج فوق العاده ای گرفتیم.

ستاری: پُراسترس ترین بازی زندگی ام برابر سپاهان بود، خیلی ها پیکان را گزینه اصلی سقوط می دانستند

محمد ستاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تپلینک، در مورد تساوی یک بر یک تیم فوتبال پیکان برابر سپاهان در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر گفت: پُراسترس ترین بازی زندگی ام برابر سپاهان بود و لحظات سختی را در این بازی پشت سر گذاشتم. قسمتی از تمرکز بچه های ما روی این بازی بود و از طرفی پیگیر دیگر نتایج بودیم، ضمناً با تیمی بازی می کردیم که نمی خواست سهمیه لیگ قهرمانان را به راحتی از دست بدهد و سپاهان تیم ضعیفی نبود. با اینکه گل اول را خوردیم اما خدا را شکر می کنم که در نهایت یک امتیاز گرفتیم و در لیگ برتر ماندیم.

وی با اشاره به پیروزی نفت مسجدسلیمان برابر پارس جنوبی تأکید کرد: بابت این بازی نگران بودیم، بازیکنان نفت مسجدسلیمان با مشکل اقتصادی روبرو بودند و طبیعتا بازیکنان در این شرایط تمرکز لازم را ندارند. با اینکه برای آنها بازی هفته آخر مهم نبود، اما با قدرت و توان کامل بازی کردند و این بسیار ارزشمند است. هر چند ما اگر می باختیم هم در لیگ برتر می ماندیم اما خدا را شکر با نتیجه خوبی در لیگ برتر ماندگار شدیم.

مدافع تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: خیلی ها تیم ما را گزینه اصلی سقوط می دانستند اما خوشحالم که بعد از تعطیلی کرونا نتایج فوق العاده ای گرفته و در نهایت در لیگ برتر ماندگار شدیم. ما بازی های بسیار سختی داشتیم. خوشبختانه به تیم هایی مثل تراکتور، استقلال و سپاهان نباختیم و تنها شکست پیکان برابر پرسپولیس بود که بعد از آن باخت نتایج خوبی گرفتیم. عبدالله آقای ویسی در این مدت همدلی خوبی بین بازیکنان ایجاد کرد، ضمناً باید از حمایت های آقای گرشاسبی و همچنین آقای مقیمی تشکر کنم که به بازیکنان و کادر فنی دلگرمی دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ستاری: پُراسترس ترین بازی زندگی ام برابر سپاهان بود، خیلی ها پیکان را گزینه اصلی سقوط می دانستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: پُراسترس ترین بازی زندگی ام برابر سپاهان بود، خیلی ها پیکان را گزینه اصلی سقوط می دانستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید