قائدی: جدایی از استقلال؟ فعلا بازیکن استقلال هستم

به گزارش وبلاگ تپلینک، مهدی قائدی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال امید گفت: اولین روز تمرین است و همه جمع شده ایم. بازیکنان امشب به باشگاه هایشان بر می گردند. تنها راهی که وجود دارد این است که ذهنیتمان را عوض کنیم. امیدوارم سال جاری تیم امید به المپیک صعود کند.

قائدی: جدایی از استقلال؟ فعلا بازیکن استقلال هستم

مهاجم تیم فوتبال امید در پاسخ به سئوال وبلاگ تپلینک در مورد دلیل پیشرفتش نسبت به سال گذشته و دور شدنش از حواشی، تاکید نمود: لطف خدا بود. از مربی تیم هم تشکر می کنم که به من اعتماد کرد. منظورم آقای استراماچونی است و امیدوارم که به ایران برگردد. ما هم مثل شما از بازگشت استراماچونی خبر نداریم.

قائدی درباره آقای گلی اش در لیگ تا اینجای کار و اینکه پیروز شده بیشترین پاس گل را هم بدهد، گفت: همه سعی و تلاشم پیروزیت استقلال بود. آقای گلی هم هدف دوم من است. هدف اولم نتیجه گیری با استقلال و شادی طرفداران است. امیدوارم آقای گلی هم برای استقلال باشد.

وی درباره همکاری اش با شیخ دیاباته در استقلال و تشکیل یک زوج پیروز، یادآور شد: شیخ دیاباته فوق العاده است.

مهاجم تیم استقلال همچنین در مورد اینکه گفته می گردد او و دیاباته در استقلال شبیه به لوکاکو و مارتینز در اینترمیلان هستند، اعلام کرد: اینجا استقلال است و آنجا اینترمیلان.

قائدی در خاتمه در پاسخ به این سئوال که آیا اگر در نیم فصل پیشنهادی داشته باشد از استقلال جدا می گردد؟ گفت:فعلا بازیکن استقلال هستم؛ تا بعد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قائدی: جدایی از استقلال؟ فعلا بازیکن استقلال هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدی: جدایی از استقلال؟ فعلا بازیکن استقلال هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید