قایقرانان ایران به 2 مدال طلا و یک نقره دیگر رسیدند

به گزارش وبلاگ تپلینک، تیم چهار نفره تک پاروی سبک وزن و جفت پاروی بانوان و چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن مردان کشورمان پیروز به کسب دو مدال طلا و یک نقره در رقابت های قهرمانی آسیا شدند.

قایقرانان ایران به 2 مدال طلا و یک نقره دیگر رسیدند

به گزارش وبلاگ تپلینک، در ادامه رقابت های قایقرانی قهرمانی آسیا تیم چهار نفره تک پاروی سبک وزن بانوان کشورمان پیروز به کسب مدال نقره شد. تیم چهار نفره تک پاروی سبک وزن بانوان نیز با ترکیب حمیرا برزگر، فرشته رومی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی پارسا در رقابت فینال پیروز به کسب مدال نقره شدند. همچنین امروز تیم روئینگ چهار نفره جفت پاروی بانوان پیروز به کسب مدال طلا شد.

تیم روئینگ چهار نفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان نازنین رحمانی، مهسا جاور، پریسا احمدی و مریم امیدی پارسا هم در رقابت فینال با حریفانی مالزی، چین تایپه، قزاقستان، تایلند و چین رو به رو شدند و در نهایت 6:20.07 دقیقه بر سکوی نخست ایستادند و پیروز به کسب مدال طلا شدند. در این رقابت تیم های قزاقستان و تایلند دوم و سوم شدند.

همچنین تیم روئینگ چهار نفره جفت پاروی سنگین وزن مردان با ترکیب سیاوش سعیدی، سیدمسعود محمدی، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری در رقابت فینال به مصاف حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، اندونزی، تایلند و چین رفت و با زمان 5:46.14 دقیقه بر قله آسیا ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان اندونزی و تایلند دوم و سوم شدند.

گفتنی است، تیم روئینگ چهار نفره تک پاروی سنگین وزن بانوان با ترکیب مریم کرمی، رویا عباسی، فرحناز عشقی و الیکا افشاری به مصاف رقبایی از هند، اندونزی، چین، چین تایپه و ویتنام رفت و با زمان 6:43.77 دقیقه و با اختلاف 60 صدم ثانیه از کسب مدال بازماند.

منبع: تسنیم

به "قایقرانان ایران به 2 مدال طلا و یک نقره دیگر رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایقرانان ایران به 2 مدال طلا و یک نقره دیگر رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید