لژیونر پرسپولیسی و فرهاد مجیدی در یک تیم

به گزارش وبلاگ تپلینک، لژیونر ایرانی و سرمربی سابق استقلال به علت عملکرد خوب شان در تیم منتخب هفته قرار گرفتند.

لژیونر پرسپولیسی و فرهاد مجیدی در یک تیم

به گزارش وبلاگ تپلینک مسابقات فصل 23-2022 لیگ برتر امارات در حالی دو هفته دیگر به اتمام می رسد که در هفته گذشته تنها بازیکن ایرانی حاضر در این رقابت ها پیروز به گلزنی شد و تیم تحت راهنمایی سرمربی فرهاد مجیدی نیز توانست به یک برد ارزشمند برای تثبیت جایگاهش در رتبه هشتم دست پیدا کند.

احمد نوراللهی که دومین سال حضورش در فوتبال امارات را پشت سر می گذارد و توانسته تبدیل به یکی از مهره های ثابت و کلیدی شباب الاهلی برای صدرنشینی در این رقابت ها باشد، در ملاقات اخیرشان مقابل الوصل توانست با ضربه سر گلزنی کند و برای نخستین بار در این فصل تیمش را به گل برساند.

ملی پوش ایرانی شباب الاهلی که سال گذشته 23 بازی در لیگ برتر امارات انجام داد و سه گل به ثمر رساند، در بیست و دومین مسابقه این فصل خود مقابل الوصل توانست طلسم شکنی کند و نخستین گل خود را بزند که البته تیمش رجحان دو بر صفر را با تساوی دو بر دو عوض کرد، اما همچنان صدرنشین ماند.

علاوه بر درخشش نوراللهی به عنوان تنها نماینده بازیکنان ایرانی در لیگ برتر امارات، اتحاد کلباء نیز با راهنمایی فرهاد مجیدی به مهم ترین برد فصل دست یافت و توانست در نخستین بازی هفته بیست و چهارم، به رجحان دو بر یک در زمین تیم رده چهارمی شارجه برسد.

شاگردان فرهاد مجیدی که در هفته های گذشته رجحان یا تساوی خود را در لحظات پایانی از دست می دادند، مقابل شارجه به پیروزی در وقت های اضافه رسیدند تا نُهمین برد فصل، آنها را 32 امتیازی کند و در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر امارات نگه دارد.

عملکرد درخشان احمد نوراللهی که در آستانه کسب عنوان قهرمانی همراه شباب الاهلی است و بعلاوه نتیجه جالب توجه شاگردان فرهاد مجیدی برابر شارجه، کاری کرد تا رسانه اماراتی 365 این بازیکن و سرمربی ایرانی را در تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر امارات قرار بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "لژیونر پرسپولیسی و فرهاد مجیدی در یک تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لژیونر پرسپولیسی و فرهاد مجیدی در یک تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید