موزه پلیس در ارومیه راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ تپلینک، میراث آریا/ براساس خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، موزه پلیس در ارومیه راه اندازی می گردد.

موزه پلیس در ارومیه راه اندازی می گردد

فرشید بی باک، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی آذربایجان غربی با مرتضی صفری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ملاقات و گفت و گو کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی در این ملاقات با تشکر از همکاری نیروی انتظامی در حوزه حفاظت از میراث فرهنگی اظهار کرد: میراث فرهنگی هویت و تاریخ یک جامعه و ملت بود و برای حفاظت از آنها احتیاج به همکاری و مشارکت دستگاه های مربوطه است و در این راستا نیروی انتظامی نهایت همکاری را داشته که جای قدردانی دارد.

مرتضی صفری اضافه نمود: با توجه به استقرار نیروهای پلیس راه در مبادی ورودی ارومیه از طرف پل میان گذر دریاچه ارومیه پیرو مذاکرات صورت گرفته، قرار است سردر ورودی با الهام از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان در این مکان ساخته گردد.

او ادامه داد: در این مکان ها جاذبه های تاریخی و گردشگری استان به مسافران معرفی شده و نیز جلوه بصری زیبایی را در این مسیر ایجاد می نماید.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی آذربایجان غربی هم در این ملاقات با اشاره به ضرورت راه اندازی موزه پلیس در استان توضیح داد: اشیای قدیمی باارزش و پرونده ها و استاد تاریخی بیش از 70 سال در حوزه پلیس وجود دارد که در گنجینه نیروی انتظامی نگهداری می گردد.

افشین بی باک اضافه نمود: راه اندازی این موزه فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن این اشیای قدیمی را فراهم می نماید تا مردم نیز بتوانند از آنها بازدید نمایند.

منبع: همگردی

به "موزه پلیس در ارومیه راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه پلیس در ارومیه راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید