نگرانی عظیم یحیی قبل از بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش وبلاگ تپلینک، بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جزو مهم ترین بازی های فوتبال ایران به حساب می آید. این ملاقات آنقدر برای طرفداران دو تیم مهم است که به آن لقب ال کلاسیکو ایران دادند. هفتاد و پنجمین تقابل این دو تیم درحالی یکشنبه به میزبانی سپاهان برگزار خواهد شد که دو تیم در صدرجدول حضور دارند و بدن شک این بازی برای دو تیم حکم فینال را دارد.

نگرانی عظیم یحیی قبل از بازی پرسپولیس - سپاهان

پرسپولیس بعد از بازگشت از هند چند روز به قرنطینه رفت و اجازه تمرین نداشت و فقط دوشنبه یک جلسه تمرینی سبک را انجام داد. قرار است اولین تمرین جدی سرخ پوشان چهارشنبه برگزار گردد. اما در کنار خستگی و قرنطینه چند روزه، موضوع مهمی فکر یحیی گل محمدی را مشغول خودش نموده و به نگرانی سرمربی سرخ پوشان در آستانه فینال عظیم تبدیل شده است.

احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا دو هافبک کلیدی و تاثیرگذار سرخ پوشان قبل از بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان دچار مصدومیت شدند و در آن بازی به میدان نرفتند. شرایط احمد و کمال هنوز برای بازی با سپاهان معین نیست و حتی ممکن است نتوانند پرسپولیس را در این بازی بسیار مهم همراهی نمایند.

هرچند کادر پزشکی پرسپولیس به یحیی اعلام نموده تمام کوشش خود را برای رساندن احمد و کمال به این ملاقات خواهد نمود، ولی به طور حتم یحیی نگران آمادگی این دو بازیکن برای یکی از مهم ترین بازی های فصل پرسپولیس خواهد بود.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "نگرانی عظیم یحیی قبل از بازی پرسپولیس - سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی عظیم یحیی قبل از بازی پرسپولیس - سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید