واکنش جالب آرنولد بعد از رویارویی با مارادونا و مسی ، احساس شکست می کنم!

به گزارش وبلاگ تپلینک، سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا به شکست مقابل آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 واکنش نشان داد.

واکنش جالب آرنولد بعد از رویارویی با مارادونا و مسی ، احساس شکست می کنم!

به گزارش وبلاگ تپلینک آنلاین، تیم ملی فوتبال استرالیا در یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 با نتیجه دو بر یک برابر آرژانتین مغلوب شد و از دور رقابت ها حذف شد.

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا در نشست خبری بعد از بازی گفت: اول اینکه بگویم صعود استرالیا به این مرحله برای من یک موفقیت نیست بلکه حذف از جام جهانی را یک شکست می دانم با این حال با تیمم افتخار می کنم. برابر یک تیم خوب به میدان رفتیم. فرصت های خوبی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. فوتبال استرالیا آینده درخشانی دارد و برای شکوفا شدن استعداد احتیاج به حمایت زیاد داریم. ما احتیاج به یاری مالی زیادی از دولت داریم تا بتوانیم به پیشرفت لازم دست پیدا کنیم.

سرمربی استرالیا درباره مسی گفت: بدون شک او یکی از برترین بازیکنان تاریخ است. کوشش زیادی کردیم تا از این بازیکن نترسیم و اجازه گلزنی را به او ندهیم اما مسی می تواند در هر شرایطی چگونه خود را نجات دهد. من افتخار این را داشتم که به عنوان بازیکن در برابر مارادونا بازی کنم و اکنون هم این افتخار را داشتم که به عنوان مربی برابر مسی قرار گیرم. آرژانتین باید به خود ببالد که چنین بازیکن و بازیکنانی را در اختیار دارد.

او در ادامه صحبت های خود گفت: ما ناراحتیم چرا که می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم با این حال به تیمم افتخار می کنم. امیدوارم که مردم و دولت هم همانند من به این تیم افتخار کند.

آرنولد در انتها درباره قرارداد خود با استرالیا گفت: قرارداد من با فدراسیون فوتبال استرالیا به انتها رسیده است. فعلا باید به استراحت بروم و بعد از آن در این باره با فدراسیون صحبت می کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش جالب آرنولد بعد از رویارویی با مارادونا و مسی ، احساس شکست می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب آرنولد بعد از رویارویی با مارادونا و مسی ، احساس شکست می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید