پرداخت بیش از 720 میلیارد تسهیلات به فعالان گردشگری و صنایع دستی کردستان

به گزارش وبلاگ تپلینک، ایرنا/ براساس آخرین گزارشهای بدست رسیده، پرداخت بیش از 720 میلیارد تسهیلات به فعالان گردشگری و صنایع دستی کردستان صورت پذیرفت.

پرداخت بیش از 720 میلیارد تسهیلات به فعالان گردشگری و صنایع دستی کردستان

منصور مهرزاد اظهار کرد: از اعتبارات بند الف تبصره 18، مبلغ 2 هزار و 10 میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به طرح های گردشگری و صنایع دستی در سالهای 1400 و 1401 در استان تصویب شد.

وی اضافه کرد: با توجه به پیگیری های ویژه این اداره کل و اختصاص تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 به منظور حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی و گردشگری استان، پرداخت تسهیلات به 163 طرح و به مبلغ 2 هزار و 10 میلیارد ریال از منابع یاد شده، در دستور کار نهاده شد و در کمیته های استانی تصویب شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه 85 طرح در دست اجرا نیز در انتظار دریافت تسهیلات بانکی است، ادامه داد: جلسات مکرر با بانکهای عامل به منظور انجام پیگیری های لازم در حال برگزاری است تا در اسرع وقت پرونده پرداخت تسهیلات به این طرح ها به مرحله اجرا و پرداخت برسد.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری اعضای کمیته استانی تبصره 18 و مدیران عامل بانکها، این منابع هر چه سریع تر جذب و زمینه حمایت از ایجاد اشتغال و روند رو به رشد رونق گردشگری در سالی که با نام مهار تورم، رشد فراوری مزین شده، فراهم گردد.

منبع: همگردی

به "پرداخت بیش از 720 میلیارد تسهیلات به فعالان گردشگری و صنایع دستی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 720 میلیارد تسهیلات به فعالان گردشگری و صنایع دستی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید