پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در 3 ایالت مهم آمریکا

به گزارش وبلاگ تپلینک، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد جو بایدن در 3 ایالت مهم که در پیروزی انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا در سال 2016 نقش بسزایی داشتند، نسبت به ترامپ پیشتاز است.

پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در 3 ایالت مهم آمریکا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تپلینک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی رویترز نشان می دهد جو بایدن در 3 ایالت که در پیروزی رئیس جمهور آمریکا در سال 2016 نقش مهمی ایفا کردند، نسبت به دونالد ترامپ پیشتاز شده است.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی رویترز-ایپسوس در ایالتهای میشیگان، ویسکانسین و پنسیلوانیا حاکی است که 45 درصد مردم این ایالتها از بایدن حمایت می نمایند و این رقم برای ترامپ به 39 درصد رسیده است.

بایدن در ویسکانسین پیشتازی 3 درصدی نسبت به ترامپ دارد، در پنسیلوانیا این رقم به 6 درصد و در میشیگان به 8 درصد می رسد.

یک نظرسنجی جداگانه رویترز ایپسوس نیز نشان می دهد بایدن نسبت به ترامپ یک فزونی 8 درصدی در سراسر آمریکا دارد.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد میزان رضایت مردم این 3 ایالت از عملکرد ترامپ به شدت نزولی بوده است به طوری که تنها 47 درصد مردم ویسکانسین از عملکرد ترامپ ابراز رضایت نموده و 53 درصد از عملکرد وی ناراضی بوده اند.

در پنسیلوانیا نیز 48 درصد مردم از عملکرد ترامپ راضی بودند و 52 درصد نیز از عملکرد وی به شدت ناراضی هستند. در میشیگان نیز رضایت از ترامپ به 44 درصد و نارضایتی به بیش از 56 درصد رسیده است.

رای دهندگان در هر 3 ایالت مهمترین نگرانی خود را شیوع ویروس کرونا اعلام نموده اند به طوری که 48 درصد رای دهندگان در این ایالتها بر این باورند که بحران ویروس کرونا مهمترین مساله ایالتهای مذکور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در 3 ایالت مهم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در 3 ایالت مهم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید