پیشنهاد 180،000،000،000 برای ستاره پرسپولیسی ، باشگاه اماراتی دست به جیب شد

به گزارش وبلاگ تپلینک، بعد از اتمام فصل، بدون شک نوراللهی با پیشنهادهای بیشتری روبه رو خواهد شد ولی نکته مهم اینجاست که باشگاه شباب الاهلی هم دست روی دست نگذاشته و خواستار تمدید قرارداد اوست.

پیشنهاد 180،000،000،000 برای ستاره پرسپولیسی ، باشگاه اماراتی دست به جیب شد

احمد نوراللهی هافبک ایرانی باشگاه شباب الاهلی، در آستانه کسب یک موفقیت بزرگ دیگر در دوران فوتبالش قرار گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او با این تیم قهرمانی در لیگ امارات را جشن خواهد گرفت. شباب که در صدر جدول لیگ امارات قرار گرفته است امشب در هفته بیست وپنجم مقابل بن یاس قرار خواهد گرفت و پیروزی در برابر تیم رده یازدهم جدول، شاگردان ژاردیم را در آستانه بالا بردن جام قرار خواهد داد. سرخ پوشان الاهلی فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته اند و در این میان نوراللهی هم یکی از بازیکنان تأثیرگذار شباب در این فصل بوده است. نوراللهی که اوایل در این تیم نیمکت نشین بود و حتی شایعات زیادی مبنی بر احتمال بازگشتش به ایران به گوش می رسید، کم کم توانست به بازیکنی اثرگذار در شباب تبدیل گردد و درخشش در این فصل باعث شده که درباره پیشنهادهای مختلف و احتمال جدایی او اخبار زیادی منتشر گردد.

الاتحاد پیشنهاد رسمی می دهد؟

هفته گذشته چند رسانه معتبر در عربستان از احتمال حضور این بازیکن در باشگاه الاتحاد خبر داده و به این موضوع اشاره کردند که نوراللهی در فهرست این باشگاه معروف قرار گرفته است. حتی این موضوع هم عنوان شد که الاتحاد حاضر است مبلغ 2میلیون دلار برای یک فصل به نوراللهی بدهد، این در حالی است که هافبک ایرانی الاهلی موضعی در خصوص این موضوع نداشته و مثل همواره در سکوت خبری به سر می برد. نوراللهی علاقه زیادی به ارتباط با رسانه ها ندارد، بحث حضور او در لیگ عربستان هم در حالی مطرح شده که تا به امروز هیچ پیشنهادی از الاتحاد به دست این بازیکن و مدیر برنامه هایش نرسیده است. یکی از نزدیکان نوراللهی به وبلاگ تپلینک می گوید: اینکه احمد در فوتبال قطر یا عربستان مشتری داشته باشد، طبیعی است ولی حضور در فوتبال عربستان پیچیدگی های خودش را دارد. تا به امروز بازیکنی از ایران در لیگ عربستان بازی ننموده و باید منتظر انتها فصل باشیم تا ببینیم آیا پیشنهادی از عربستان به دست احمد می رسد یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

پیشنهاد وسوسه انگیز شباب

بعد از اتمام فصل، بدون شک نوراللهی با پیشنهادهای بیشتری روبه رو خواهد شد ولی نکته مهم اینجاست که باشگاه شباب الاهلی هم دست روی دست نگذاشته و خواستار تمدید قرارداد اوست. اماراتی ها به این بازیکن برای2فصل آینده پیشنهاد وسوسه انگیزی داده اند و آخرین خبر حاکی از آن است که مبلغ این پیشنهاد 3میلیون و400هزار دلار (بیشتر از 180میلیارد تومان) است. با این حال نوراللهی هنوز به این پیشنهاد پاسخ قطعی نداده و همه چیز را به انتها فصل موکول نموده است. هفته های گذشته خبرهایی درخصوص احتمال بازگشت نوراللهی به پرسپولیس هم در رسانه های ایران مطرح شد ولی این بازیکن در حال حاضر تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و قطعا فوتبالش را خارج از کشور ادامه خواهد داد. هر چند هنوز نوراللهی پاسخ قطعی را به مدیران شباب الاهلی نداده ولی اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، احتمال ماندن او در این تیم اماراتی زیاد است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد 180،000،000،000 برای ستاره پرسپولیسی ، باشگاه اماراتی دست به جیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 180،000،000،000 برای ستاره پرسپولیسی ، باشگاه اماراتی دست به جیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید