آخرین رتبه بندی سرعت اینترنت جهانی اعلام شد، ایران با سقوط روبرو است

به گزارش وبلاگ تپلینک، جدیدترین گزارش اسپیدتست برای سرعت اینترنت موبایل و ثابت در جهان برای ماه نوامبر منتشر شده که حاکی از کاهش قابل توجه سرعت اینترنت در ایران است.

آخرین رتبه بندی سرعت اینترنت جهانی اعلام شد، ایران با سقوط روبرو است

به گزارش وبلاگ تپلینک و به نقل از دیجیاتو، اسپیدتست به صورت ماهانه گزارشی درباره شرایط اینترنت در سطح جهان منتشر می کند که در جدیدترین آن برای ماه نوامبر، برای چندمین ماه متوالی شاهد افزایش میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت در جهان هستیم. در این ماه میانگین سرعت اینترنت ثابت به 91.96 مگابیت بر ثانیه رسیده که نسبت 87.84 مگابیت بر ثانیه ماه اکتبر افزایش چشمگیری داشته است.

در این ماه میانگین سرعت اینترنت موبایل در سطح جهان هم افزایش زیادی را تجربه کرده و به 45.69 مگابیت بر ثانیه رسیده. در ماه اکتبر و ماه سپتامبر میانگین سرعت اینترنت موبایل جهانی به ترتیب برابر 39.18 و 35.96 مگابیت بر ثانیه بود. در حالت کلی سرعت اینترنت در سطح جهانی در ماه نوامبر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

به سراغ سرعت اینترنت در ایران می رویم که در جهت مخالف اینترنت جهانی در حال حرکت است. طبق جدیدترین گزارش Speedtest، سرعت اینترنت در ایران همانند ماه اکتبر فرایند نزولی داشته و با کاهش روبرو شده. سرعت اینترنت ثابت در ایران به 17.84 مگابیت بر ثانیه رسیده و با 9 رتبه سقوط، در رده 137 جدول به چشم می خورد. سرعت اینترنت ثابت در ایران در ماه اکتبر برابر 19.08 مگابیت بر ثانیه بود.

سرعت اینترنت موبایل در ایران در ماه نوامبر مانند دو ماه قبلی فرایند نزولی را تجربه کرده و به 25.64 مگابیت بر ثانیه رسیده. در گزارش قبلی سرعت اینترنت موبایل در ایران برابر 26.93 مگابیت بر ثانیه بود. در حقیقت ایران در بخش اینترنت موبایل با 6 رتبه سقوط در رده 84 جدول قرار گرفته است.

امارات متحده عربی توانسته با شکست کره جنوبی سریعترین اینترنت موبایل را در سطح جهان ارائه دهد. سرعت اینترنت موبایل در امارات متحده عربی در ماه نوامبر به 170.30 مگابیت بر ثانیه رسیده که رشد سرسام آوری نسبت به سرعت 129.61 مگابیتی ماه اکتبر داشته. سرعت اینترنت موبایل کره جنوبی هم نسبت به گزارش قبلی افزایش داشته و به 166.70 مگابیت بر ثانیه رسیده، اما در رتبه دوم قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین

به "آخرین رتبه بندی سرعت اینترنت جهانی اعلام شد، ایران با سقوط روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین رتبه بندی سرعت اینترنت جهانی اعلام شد، ایران با سقوط روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید