5 تیم ملی فوتبال تعطیل شدند

به گزارش وبلاگ تپلینک، بعضی از تیم های ملی فوتبال در آسیا در فیفادی پیش رو برنامه ای برای برگزاری بازی محبت آمیز ندارند.

5 تیم ملی فوتبال تعطیل شدند

به گزارش ، تیم ملی فوتبال ایران پنج شنبه هفته پیش بازی پایانی اش در دور رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را در استادیوم بین المللی امان اردن مقابل عراق برگزار کرد و با نتیجه 2 بر یک از این تیم باخت تا فاصله اش با صدرنشین به چهار امتیاز برسد.

احمد نوراللهی تک گل تیم مارک ویلموتس را در این بازی به ثمر رساند و مهند علی و علاء عباس هم گلزنان تیم سرتکو کاتانچ بودند.

پس از این بازی ملی پوشان فوتبال کشورمان در حالی که پنج روز تا اتمام فیفادی نوامبر زمان باقی مانده با توجه به فراهم نشدن شرایط برگزاری یک ملاقات محبت آمیز در تاریخ 28 آبان اردوی تیم ملی را رها نموده و به تمرینات تیم های باشگاهی خود اضافه شدند. هر چند بعضی بازیکنان لژیونر هم قرار است پس از استراحت به کشور مد نظر بفرایند.

در بیانیه فدراسیون فوتبال دلیل برگزار نشدن بازی تیم ملی به توافق نرسیدن بر سر محل برگزاری و بعضا تمایل نداشتن به مسابقه در آن تاریخ عنوان شده و هیچ بحثی مبنی بر تمایل نداشتن کادرفنی برای برگزاری بازی تیم ملی نبوده است.

ژاپن، عربستان و کره جنوبی سه تیم آسیایی هستند که با توجه به اینکه در تاریخ 28 آبان در رقابت های مقدماتی جام جهانی استراحت دارند و به ترتیب در آن تاریخ به مصاف ونزوئلا، پاراگوئه و برزیل می فرایند.

در این میان استرالیا، چین، امارات و بنگلادش هم مانند ایران به دلایل مختلفی مانند مخالفت سرمربیان شان برای برگزاری بازی محبت آمیز، برنامه ای در آن روز ندارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "5 تیم ملی فوتبال تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تیم ملی فوتبال تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید