اجرای طرح های مناسبتی فروش کتاب در دوران همه گیری مفید است

به گزارش وبلاگ تپلینک، سیدغلامرضا حسینی مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم، با اشاره به شروع سال تحصیلی دانشگاه ها و حوزه های علمیه، گفت: اگر کتاب در دسترس مخاطب قرار گیرد، می تواند به افزایش سرانه مطالعه در نقاط مختلف کشور یاری کند و از طرفی در شرایط کنونی از متوقف شدن چرخه نشر جلوگیری کند.

اجرای طرح های مناسبتی فروش کتاب در دوران همه گیری مفید است

وی گفت: اجرای طرح های مناسبتی به صورت مجازی به ویژه در ایام کرونا مفید است و می تواند عامل موثری برای رساندن کتاب به دست مخاطب باشد.

حسینی اضافه نمود: به مناسبت شروع سال تحصیلی دانشگاه ها و حوزه های علمیه و با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور و در راستای تکریم مخاطبان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و بعلاوه ترویج هرچه بیشتر فرهنگ مطالعه، سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی طرح تخفیف خرید کتاب را برای علاقه مندان به کتاب در نظر گرفته است.

مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اضافه نمود: 10 تا 50 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای بیش از 1000 اسم از آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کانون اندیشه جوان، مؤسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر در این طرح در نظر گرفته شده است.

وی اضافه نمود: این طرح از تاریخ 5 مهر تا 21 مهر در حال برگزاری است و برای خریدهای بالای 50 هزار تومان ارسال به صورت رایگان صورت می گیرد.

حسینی اعلام کرد: سازمان انتشارات پژوهشگاه برای علاقه مندان، علاوه بر کتاب های وابسته به پژوهشگاه امکان بازدید، انتخاب و خرید منتخبی از کتاب های سایر ناشران معتبر از جمله: سوره مهر، نشر بین الملل، نشر معارف، کتابستان و… فراهم آورده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اجرای طرح های مناسبتی فروش کتاب در دوران همه گیری مفید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح های مناسبتی فروش کتاب در دوران همه گیری مفید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید