از خواننده بودنم خشنود نیستم

به گزارش وبلاگ تپلینک، قاسم افشار، خواننده صاحب نام موسیقی پاپ، با حضور در برنامه احوالپرسی، برای اولین بار از واقعیت های جدیدی درباره زندگی حرفه ای خود صحبت کرد.

از خواننده بودنم خشنود نیستم

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تپلینک به نقل از روابط عمومی برنامه احوالپرسی، شامگاه پنجشنبه 25 آذر، قاسم افشار با حضور در برنامه احوالپرسی گفت: من از سن شانزده سالگی خواندن را آغاز کردم، اما اگر الان کسی از من سوال کند که حالت با زندگی ات چگونه است، صادقانه به او خواهم گفت خشنود نیستم. ابدا به جوانان توصیه نمی کنم به این حرفه وارد شوند و صراحتا به آن ها هشدار می دهم که این عرصه چندان رحم و مروت ندارد

قاسم افشار بعلاوه در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان داشت: شبی که پدرم در حال احتضار بود و همه می دانستیم فردای آن روز از جهان می رود، من باید برای برنامه ای به اجرای موسیقی می پرداختم. خانواده ام می خواستند مرا از رفتن منصرف نمایند، اما ترجیح دادم برای ساعاتی حال بدم را فراموش کنم و به عشق مردم، برایشان بخوانم. شأنیت این مردم بالاتر از این است که بتوان به آن ها بدقولی کرد.

برنامه احوالپرسی به تهیه نمایندگی سیدجواد سیدمحسنی و با کارگردانی ندا غفاری هر پنجشنبه حوالی ساعت 21 از شبکه دوی سیما پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "از خواننده بودنم خشنود نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از خواننده بودنم خشنود نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید