امکانات ویژه نو برای آیفون های وانیلی ، ویژگی های برتر آیفون 15

به گزارش وبلاگ تپلینک، تمامی مدل های آیفون 15 می توانند دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی باشند.

امکانات ویژه نو برای آیفون های وانیلی ، ویژگی های برتر آیفون 15

به گزارش وبلاگ تپلینک و به نقل از فون آرنا، اولین رویداد بزرگ سال کمپانی کوپرتینویی اپل برگزار گردید، اما بسیاری از هواداران اپل از همین حالا مشتاقانه منتظر سپتامبر و ظهور سری آیفون 15 هستند.

دومی قرار است تعدادی ارتقاء قابل توجه را در مدل های آیفون وانیلی ارائه کند که می تواند آن ها را با همتایان حرفه ای برتر خود، به ویژه در بخش دوربین، قابل رقابت کند. طبق گزارش نوی که در ابتدا به وسیله آی تی هوم ارائه شد و متعاقبا به وسیله اپل اینسایدر پوشش داده شد، سونی (یک تامین نماینده برجسته دوربین اپل) با ظرفیت فراوری ناکافی دست و پنجه نرم می نماید.

یکی از دلایل اصلی ذکر شده، افزایش تقاضا برای فیلم های فیلتر رنگی مرتبط با انتقال آیفون 15 پایه و آیفون 15 پلاس به ماژول های دوربین بالاتر است. در واقع، آی تی هوم ادعا می نماید که نسل نو آیفون های اپل همگی دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهند بود.

طراحی بریدگی دینامیک آیلند و سیستم دوربین پیشرفته تر موجود در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس، بعضی از اصلی ترین نکات فروش بودند که کاربران اپل را تشویق کردند تا در سال 2022 برای خرید ترغیب شوند. سال جاری، هر دوی این امتیازات برای کابران غیرحرفه ای در دسترس هستند.

این موضوع به طور طبیعی این سوال را ایجاد می نماید که چگونه اپل سطح کافی از تمایز بین آیفون های وانیلی و آیفون های پرو را حفظ می نماید. به احتمال زیاد، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به لطف تراشه A17 که در انحصار آنها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می نمایند.

از نظر بصری، آیفون های رده بالای اپل ممکن است به طراحی لبه گرد نو نیز مجهز شوند که ظاهرا از نوترین مک بوک های اپل الهام گرفته است. علاوه بر این، آیفون پرو و پرو مکس سال جاری می توانند قاب فولادی ضد زنگ را به نفع یک تیتانیومی بادوام تر کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید:

  • جنجال نام تجاری مشابه در چین | ویژن پرو، نامی که اپل و هواوی را مقابل هم قرار داد

در نهایت، گفتنی است که کل سری آیفون 15 از USB-C استفاده می نماید و در نهایت به پورت لایتنینگ اختصاصی اپل انتها می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "امکانات ویژه نو برای آیفون های وانیلی ، ویژگی های برتر آیفون 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات ویژه نو برای آیفون های وانیلی ، ویژگی های برتر آیفون 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید