امیدوارم فصل رویایی استقلال به قهرمانی ختم گردد

به گزارش وبلاگ تپلینک، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال عملکرد فنی این تیم را در فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال رویایی توصیف و آرزو کرد در نهایت آبی ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

امیدوارم فصل رویایی استقلال به قهرمانی ختم گردد

بهتاش فریبا در گفت وگو با پانا، با توجه به شرایط استقلال در سال گذشته گفت: عملکرد استقلال در این سال رویایی بوده است. در لیگ برتر 23 هفته بازی کردیم و هیچ شکستی نداشتیم. عملکرد خط دفاعی این تیم خیلی خوب بوده است. در زدن گل هم توانستیم عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم. از لحاظ آماری هم توانستیم رکورد شکست ناپذیری را هم بدست بیاوریم. امیدوارم این فصل رویایی در سال تازه به قهرمانی تیم ختم گردد. از لحاظ فنی واقعا تیم عالی و رضایت بخش بوده است.

وی اضافه کرد: شاید تلخ ترین و بدترین خبر سال 1400 حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود. دو قدرت ایران که نتوانستند با کارشکنی مسئولان داخلی و دست دست کردن مدیران قبلی خودشان را در لیگ قهرمانان آسیا ببینند. این دو تیم پرتماشاگرترین تیم های آسیا هستند ولی نتوانستند در لیگ قهرمانان شرکت نمایند. بالاخره باید یک جایی با ای اف سی به توافق برسیم. کلی مسائل سخت افزاری و نرم افزاری داریم و به راحتی نمی گردد آنها را برطرف کرد و شاید سالها طول بکشد. این مسائل البته فقط مربوط به کشور ما نیست و نزدیک چهل تیم با این مسائل دست و پنجه نرم می نمایند. یکجا باید راست بگوییم و کار را درست کنیم. درست است که اعصاب ما را خراب کردند اما باید فوتبال را به سمت حرفه ای گری ببریم تا هم باعث توسعه شویم و هم پیشرفت فنی و کیفی حاصل گردد.

پیشکسوت استقلال توضیح داد: یکی از راه های توسعه تیم های ما خصوصی سازی است که امیدوارم این اتفاق واقعا بیافتد. کار خصوصی سازی تازه رخ داده و باید زمان بگذرد تا ببینیم واقعا در چه مسیری پیش می رود. کسی نیست که از خصوصی سازی بدش بیاید چون مشخصا همه فعالیت ها به صورت شفاف و واضح انجام می گردد و پنهان کاری نمی گردد. یکی از مسائلی که این دو تیم دارند، بدون شک مدیریت های شنماینده و پرهزینه ای است که هر سال بر روی بدهی ها انباشته می گردد.

بهتاش فریبا در انتها درباره اوضاع فعلی مدیریت استقلال گفت: از تعامل خوبی که بین مدیریت و مجیدی برقرار شده، استقلال سود برد. خوشبختانه آجرلو با تمدید 3 ساله قرارداد مجیدی، این اعتماد و اعتقاد را به کادر فنی ثابت کرد و آنها با خیال راحت کارشان را پیش بردند. مدیریت شرایطی را فراهم کرد که فرهاد راحت تر بتواند کارش را بکند. با این فرایند فکر می کنم تیم به آرامش رسید و فقط تمرکزش را برای قهرمانی می گذارد. این تیم در چند فصل اخیر این آرامش را نداشت و بدون شک عملکرد مدیریت در این مورد بی نظیر بوده است که به کادر فنی هم آرامش را منتقل نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "امیدوارم فصل رویایی استقلال به قهرمانی ختم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم فصل رویایی استقلال به قهرمانی ختم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید