فواید حضور رونالدو در النصربی خاتمه است

به گزارش وبلاگ تپلینک، النصر که سابقه بازی با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد و در ضربات پنالتی مغلوب نماینده ایران شد، بعد از ملاقات تدارکاتی با پاری سن ژرمن فرانسه به مصاف اینتر رفت و در این ملاقات تدارکاتی یقه این حریف سرشناس خود وفینالیست لیگ قهرمانان اروپا را هم گرفت.

فواید حضور رونالدو در النصربی خاتمه است

بدون شک یکی از دلایلی که باعث می گردد بزرگان فوتبال جهان با النصر و تیم های عربستانی بازی نمایند، حضور ستاره های مطرحی مثل رونالدو در این تیم هاست. در واقع فواید حضور سوپر استاری مثل رونالدو در النصر همچنان ادامه دارد و باعث می گردد به این باشگاه عربستانی سود زیادی برسد. چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ اعتباری که نام النصر را حتی در فوتبال جهان بر سر زبان ها می اندازد.

بعد از رونالدو، ستاره های دیگری هم راهی لیگ عربستان شدند و در واقع آنها کاری کردند که سال ها قبل ژاپنی ها با جذب امثال زیکو انجام دادند و لیگ حرفه ای فوتبال خود را تبدیل به برترین لیگ آسیا کردند.

در شرایط فعلی کسی انتظار ندارد ستاره های فوتبال جهان به ایران بیایند اما به هر حال وضع برخی از قوانین مثل عقد قرارداد ریالی با خارجی ها باعث می گردد تا حتی امثال تیام، جپاروف و لوکادیا هم به ایران نیایند. همین حالا حدود سه هفته می گردد که استقلال در اندیشه جذب روبرتو تورس است اما هنوز نتوانسته این بازیکن که تازه سال قبل در لیگ ایران و در فولاد خوزستان شاگرد جواد نکونام بود را جذب کند. پرسپولیس و استقلال هر دو در پی مهاجم خارجی هستند و حتی به جذب مهاجمان معمولی هم رضایت داده اند اما در این کار ناکام هستند.

نکته اینجاست که نمایندگان فوتبال ایران به هر حال باید در لیگ قهرمانان آسیا با برخی از تیم های نامدار و پرستاره عربستانی که سوپر استارهای بزرگ فوتبال جهان را در اختیار دارند، بازی نمایند.

منبع: فرارو

به "فواید حضور رونالدو در النصربی خاتمه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواید حضور رونالدو در النصربی خاتمه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید