باخت تیم والیبال به چک، دوشنبه مصاف با هند

به گزارش وبلاگ تپلینک، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران نخستین بازی خود در یونیورسیاد دانشجویان دنیا را برابر تیم قدرتمند جمهوری چک واگذار کرد.

باخت تیم والیبال به چک، دوشنبه مصاف با هند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تپلینک، در ادامه نخستین روز از رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا در چنگدوی چین، تیم ملی والیبال مردان ایران که در گروه دوم با تیم های جمهوری چک، هند و آرژانتین هم گروه است از ساعت 17:30 به وقت کشور میزبان در سالن ورزشی گوانگ هوا به مصاف تیم چک رفت.

در این بازی نزدیک تیم ایران ست اول را با نتیجه 25 بر 17 برد. در ست دوم این تیم چک بود که با نتیجه 17 بر 25 برنده شد. در ست سوم باز هم شاگردان امیر حسین منظمی با نتیجه 25 بر19 از رقیب خود پیشی گرفتند تا نتیجه دو بر یک گردد.

در ست چهارم رقابت بین دو تیم نزدیک تر شد اما در نهایت این تیم رقیب بود که با نتیجه 22 بر25 ایران را مغلوب کرد.

با این نتیجه سرنوشت بازی به ست پنجم رسید و در این ست نزدیک و پایاپای تیم ایران با نتیجه 15 بر13 به کشور چک باخت.به این ترتیب تیم ایران 3 بر 2 نتیجه را به این تیم واگذار کرد. تیم ایران در دومین مسابقه خود دوشنبه ساعت 17:30 به مصاف تیم هندوستان خواهد رفت. اختلاف ساعتی شهر میزبان با تهران 4 ساعت و35 دقیقه می باشد.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان دنیا از 6 الی 17 مردادماه در چنگدو برگزار می گردد. کاروان ایران در 11 رشته در این رویداد حاضر است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "باخت تیم والیبال به چک، دوشنبه مصاف با هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت تیم والیبال به چک، دوشنبه مصاف با هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید