بازار مسکن دهکده المپیک خوابید، غافلگیری مستاجران با اجاره های نجومی

به گزارش وبلاگ تپلینک، محله دهکده المپیک در غرب تهران و منطقه 22 قرار گرفته است و از جنوب با بزرگراه همت و بزرگراه خرازی و از غرب با خیابان جدی اردبیلی و بلوار برادران زینعلی محدود شده است و با محله های قائم، اندیشه، بهاران، زیبادشت، گلستان، آبشار تهران، کن همسایگی دارد.

بازار مسکن دهکده المپیک خوابید، غافلگیری مستاجران با اجاره های نجومی

به گزارش اکوایران، یک واسطه گر ملکی در رابطه با شرایط بازار رهن و اجاره در این محله به اکوایران می گوید:سال گذشته یک واحد با 86 مترمربع زیربنا با 600 میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می شد، اما هم اکنون برای این واحد 600 میلیون تومان رهن و 15 میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، سال گذشته رهن کامل یک واحد زیر 50 متر مربع و نقلی 300 میلیون تومان بود، اما امسال این واحد با 300 میلیون تومان رهن و 12 میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است.

او ادامه می دهد: در سال گذشته رهن کامل یک واحد بزرگ متراژ با مساحت 130 مترمربع، 800 میلیون تومان بود، اما هم اکنون رهن کامل این واحد با یک میلیارد و 250 میلیون تومان رسیده است.

رهن واحدی دیگر با 160 مترمربع، که سال گذشته 500 میلیون تومان بود و اجاره ماهانه آن 12 میلیون تومان، در امسال به 800 میلیون تومان رهن و 23 میلیون تومان اجاره ماهانه افزایش پیدا نموده است.

وی با اشاره به اینکه بازار خرید و فروش مسکن در این محله هم اکنون راکد است می گوید: قیمت هر مترمربع مسکن آپارتمان و برج های واقع شده دراین محله، از 75 میلیون تومان تا 90 میلیون تومان است؛ اما این نرخ برای برج های برند بیشتر و از 95 میلیون تومان تا 110 میلیون تومان است.

در محله دهکده المپیک، رهن واحدی با 165 مترمربع مساحت، 800 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن 16 میلیون تومان است. برای واحدی دیگر با 120 مترمربع زیربنا، 600 میلیون تومان رهن و 10 میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است. رهن کامل واحدی با 100 مترمربع زیربنا، 870 میلیون تومان و رهن کامل واحدی با 82 مترمربع مساحت، 650 میلیون تومان مشخص شده است.

برای رهن یک آپارتمان با 60 مترمربع مساحت، 300 میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن 5 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: فرارو

به "بازار مسکن دهکده المپیک خوابید، غافلگیری مستاجران با اجاره های نجومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار مسکن دهکده المپیک خوابید، غافلگیری مستاجران با اجاره های نجومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید