بازداشت و سه سال حبس برای هواداری که تلفنش را به سمت داور پرتاب کرد

به گزارش وبلاگ تپلینک، یک طرفدار نوریچ به علت پرتاب تلفن همراهش به درون زمین پس از مردود شدن گل تیمو پوکی توسط داور ویدئویی در بازی شنبه این تیم، دستگیر شد و سه سال از حضور در میادین فوتبال محروم شد.

بازداشت و سه سال حبس برای هواداری که تلفنش را به سمت داور پرتاب کرد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تپلینک، نوریچ روی حرکت پوکی با نتیجه دو بر صفر از تاتنهام پیش افتاده بود تا این که پس از آنالیز داوری ویدئویی، گل مردود اعلام شد. طرفداران میزبان از این تصمیم به شدت خشمگین شدند و یکی از طرفداران تلفن موبایلش را به درون زمین پرتاب کرد. ماموران پلیس این طرفدار را شناسایی و بین دو نیمه دستگیر کردند.

در حین آنالیز و تحقیقات پلیس منطقه نورفولک، نوریچ بیانیه ای منتشر کرد:نوریچ سیتی همچنان سیاست مقابله جدی با رفتار غیرقابل قبول و اشتباه را ادامه می دهد.

نوریچ در حال حاضر در رده های پایین لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. بازی تاتنهام و نوریچ با تساوی دو بر دو به خاتمه رسید. فارکه سرمربی تاتنهام در خصوص این تساوی گفت: پذیرش تصمیم داور برای بازیکنان مشکل بود. اگر می توانستیم نیمه را با برد دو بر صفرب تمام کنیم، گام بزرگی بود. به کل تیم افتخار می کنم. هیجان زده هستیم. تیمو پس از دو بازی گل نزدن احیا شد و کل تیم با انگیزه ظاهر شدند.

نوریچ در اولین بازی خود در سال 2020 میزبان کریستال پالاس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازداشت و سه سال حبس برای هواداری که تلفنش را به سمت داور پرتاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت و سه سال حبس برای هواداری که تلفنش را به سمت داور پرتاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید