ببینید؛ تریلر تازه Call of Duty: Modern Warfare 3 بخش چند نفره آن را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ تپلینک، مجموعه کال آو دیوتی (Call of Duty) برای مدت زیادی است که عرضه می گردد و بازی های بسیار زیادی از آن منتشر شده است. در این مدت شرکت اکتیویژن (Activision) استراتژی های مختلفی را امتحان نموده که بعضی خوب و بعضی هم بد بودند. نتیجه همه این آزمون و خطاها این شد که کال آو دیوتی به بازسازی عناوین قدیمی مثل مجموعه مدرن وارفر (Modern Warfare) روی بیاورد.

ببینید؛ تریلر تازه Call of Duty: Modern Warfare 3 بخش چند نفره آن را نشان می دهد

برای اولین بار در سال 2019 بود که بازی مدرن وارفر بازسازی شد. حال با گذشت نزدیک به 4 سال ما شاهد بازسازی شماره 3 این مجموعه یعنی مدرن وارفر 3 هستیم. بازی مدرن وارفر 3 یکی از برترین بازی های این مجموعه بود و توانست موفقیت بسیار خوبی در سال 2011 بدست بیاورد. در نتیجه زمانی که هواداران متوجه شدند شرکت اکتیویژن قصد بازسازی این بازی را دارد به شدت برای آن شوق دارند.

مسئولیت ساخت بازی مدرن وارفر 3 برعهده استودیو Sledgehammer است. استودیویی که در این مدت عملکرد بسیار خوبی در بازسازی عناوین مختلف مدرن وارفر داشته و به همین علت است که اکتیویژن کار شماره 3 را نیز به آن سپرده است. حال این شرکت تصمیم گرفته تا یک تریلر از بخش چندنفره بازی عرضه کند.

از دیدگاه بسیاری از افراد بخش چندنفره بازی های کال آو دیوتی از بخش داستانی مهم تر هستند. به علت اینکه این بخش از بازی هیجان بسیار زیادی داشته و شرکت سازنده نیز عملکرد خوبی در پشتیبانی از این قسمت دارد. در نتیجه بسیاری از افراد بازی مدرن وارفر را تنها برای بخش چندنفره خریداری می نمایند.

در تریلر تازه اعلام شده که در زمان عرضه بازی 16 نقشه مختلف خواهد داشت. بعلاوه بخش چند نفره بازی مانند بازی های قبلی کال آو دیوتی حالت های متنوعی خواهد داشت. در کنار این اطلاعات در تریلر چندین سلاح و نقشه مختلف نشان داده شد و در نتیجه بازی مدرن وارفر 3 در بخش چندنفره تفاوت چندانی با عناوین قبلی کال آو دیوتی نخواهد داشت و فقط نسبت به قبل پیشرفت داشته است.

در کنار بخش چند نفره اعلام شد که بازی مدرن وارفر 3 یک بخش آزمایشی یا بتا هم خواهد داشت. این بخش بتا از 14 مهر (6 اکتبر) در دسترس کاربران پلی استیشن و از 16 مهر (8 اکتبر) در دسترس کاربران کنسول های دیگر قرار خواهد گرفت. قرار است این نسخه بتا حدود 5 روز حضور داشته باشد و پس از آن از دسترس خارج خواهد شد.

بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر 3 در تاریخ 19 آبان (10 نوامبر) برای کنسول های نسل نهم و هشتم در کنار کامپیوتر عرضه خواهد شد. در کنار عرضه این بازی، شرکت اکتیویژن یک به روزرسانی بزرگ برای بازی بتل رویال مجموعه کال آو دیوتی یعنی وارزون (Warzone) نیز عرضه خواهد نمود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر تازه Call of Duty: Modern Warfare 3 بخش چند نفره آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر تازه Call of Duty: Modern Warfare 3 بخش چند نفره آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید