ببینید؛ تریلر نو Lords of the Fallen به داستان بازی می پردازد

به گزارش وبلاگ تپلینک، کمپانی CI Games و استودیوی Hexworks به تازگی تریلری داستانی از بازی اکشن و نقش آفرینی Lords of the Fallen منتشر نموده اند.

ببینید؛ تریلر نو Lords of the Fallen به داستان بازی می پردازد

این بازی دنباله ای برای اثری با همین نام در سال 2014 است. در تریلر منتشر شده هیچ اثری از گیم پلی واقعی بازی دیده نمی گردد، اما سکانس های اکشن سینمایی زیادی وجود دارد که نشان می دهد این اثر سولزلایک می تواند حسابی وحشتناک باشد. لازم به ذکر است که در عرض چند ثانیه پس از آغاز تریلر، یک مرد بیچاره به وسیله یک هیولای وحشتناک سلاخی شده و سرش را از بدن جدا می گردد. در ادامه تریلر موجودی دو سر شبیه اژدها را می بینیم که پیش از قرار رگفتن نیزه در پایش، تعدادی از جنگجویان را می سوزاند. در بین این دو رویداد، نبردهای بیشتری بین موجودات افسانه ای و انسان ها نیز وجود دارد.

به هر حال از آنجایی که این یک تریلر داستانی است، ارزش آن را دارد که به اتفاقاتی که در Lords of the Fallen می گذرد بپردازیم. داستان دنباله ای بر بازی اصلی است و 1000 سال پس از آن روایت می گردد و قهرمان نوی در دنیایی که خدایان شروری در آن زندگی می نمایند، حضور پیدا می نماید. تریلر نو یک خدای شیطانی به نام آدیر را معرفی می نماید که اعتقاداتی ضد بشری دارد. او می گوید:

در حال حاضر تعیین نیست که آدیر آنتاگونیست اصلی داستان است یا خیر، اما حداقل می توانید انتظار داشته باشید که در نقطه ای از بازی با او روبرو خواهید شد. بعلاوه با توجه به سبک و سیاق بازی می توان فرض کرد که در آن مرگ های زیادی زیادی را تجربه خواهید کرد. جالب است بدانید که پس از مرگ به دنیای زیرین منتقل خواهید ش و اگر در آنجا نیز بمیرید، در واقع برای همواره مرده اید.

بازی Lords of the Fallen قرار است در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی منتشر گردد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر نو Lords of the Fallen به داستان بازی می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر نو Lords of the Fallen به داستان بازی می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید