سینما

دادمرز راهی رده بندی شد

پویا دادمرز با شکست در مقابل حریف آذربایجانی خود با نتیجه برابر 3 بر 2 از راهیابی به مرحله فینال بازماند و راهی رده بندی شد.

30 شهریور 1402

نمایشنامه های آسان؛ متناسب با امکانات مدارس و اجرا در کلاس

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، جهان امروز به سرعت در حال تغییر است. نگرانی عمده چنین جهانی گم شدن هویت است. سرعت توسعه فرهنگ فردی و اجتماعی نگرانی هایی برای جوامع فراهم آورده است. جامعه ای که از سرعت لازم برای این دگرگونی بی بهره باشد ناچار خواهد شد فاصله...

15 شهریور 1402

پست جنجالی یکتا ناصر؛ جدایی از منوچهر هادی یا مهاجرت؟

یکتا ناصر با انتشار تصویری از خود و نوشته ای غمگین، خبر از رفتن داد.بعضی البته این پست را نشانه جدایی او از منوچهر هادی دانسته اند ولی عده بیشتری از کاربران پیام مهاجرت از آن دریافت نموده اند.

10 شهریور 1402

ببینید؛ تریلر نو Lords of the Fallen به داستان بازی می پردازد

کمپانی CI Games و استودیوی Hexworks به تازگی تریلری داستانی از بازی اکشن و نقش آفرینی Lords of the Fallen منتشر نموده اند.

2 شهریور 1402

اپلیکیشن شبکه اجتماعی BeFake معرفی گردید؛ با هوش مصنوعی از واقعیت فاصله بگیرید

اپلیکیشن شبکه اجتماعی نو BeFake AI با ایده ای در نقطه مقابل اپلیکیشن BeReal معرفی گردید. سازنده این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی به شما اجازه می دهد تا به راحتی تصاویر خود را دستکاری کنید. آن ها می گویند واقعیت این است که بسیاری از لحظات زندگی ما جذابیت خاصی...

1 شهریور 1402

اگر در دستگاه اندرویدی وارد حساب گوگل نشویم، چه می گردد؟

احتمالا حس می کنید که برای استفاده از گوشی اندرویدی کاملا به حساب گوگل احتیاج دارید اما اگر نخواهید وارد اکانت گوگل شوید، بدون آن دقیقا چه چیزهایی را از دست خواهید داد و چه چیزهایی به دست خواهید آورد؟

25 مرداد 1402

تصاویر ، ماجرای رحم اجاره ای و بازیگر جنجالی آقازاده ، نقش متفاوت پژمان جمشیدی

تیزر نو فیلم بی مادر به کارگردانی سیدمرتضی فاطمی، با حضور امیرآقایی و پردیس پورعابدینی منتشر شد.

18 مرداد 1402

گوشی موتورولا موتو G14 با نمایشگر مجذوب کننده و قیمت 120 دلار معرفی گردید

موتورولا اوایل 2023 از گوشی موتو G13 رونمایی کرد که از نمایشگر HD+ بهره می برد ولی مدل های G23 و G53 با نمایشگر 1080p عرضه شدند. اما اگر در پی استفاده از نمایشگر FHD+ بودید باید گوشی G73 را خریداری می کردید. حالا موتورولا در هند از گوشی موتو G14 رونمایی نموده که از نمایشگر...

10 مرداد 1402

مخالفم هنرمند منبع اقتباس اثرش را اعلام نکند، سووشون نرگس آبیار تفاوت های بنیادینی با کتاب خواهد داشت

ایوب آقاخانی،نویسنده،کارگردان و بازیگر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ؛ درباره استفاده از اقتباس در نمایش نامه هایش بیان کرد: من به تازگی کتاب نوزده نودو نه را منتشر کردم که چهل و دومین کتاب من است. فکر می کنم نزدیک به نیمی از این کتاب ها بی ارتباط با...

27 تیر 1402

کاربرد مهندسی معکوس در کسب وکار

به گزارش خبرنگاران، کتاب کشف اسرار کارهای منحصربه فرد: کاربرد مهندسی معکوس در کسب وکار نوشته ران فریدمن به ترجمه نرگس قاسمی در 300 نسخه در 274 صفحه به بهای 179500 تومان از سوی انتشارات پندار تابان منتشر شده است.

25 تیر 1402

اقدام جالب بازیگر تایتانیک وقتی یک اورانگوتان جوان به خطر می افتد

لئوناردو دی کاپریو و مایک مداویو با تهیه کنندگی فیلم اوزی، صدای جنگل، ساخت مجموعه ای فیلم انیمیشن برای بچه ها را شروع کردند.

1 تیر 1402

امکانات ویژه نو برای آیفون های وانیلی ، ویژگی های برتر آیفون 15

تمامی مدل های آیفون 15 می توانند دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی باشند.

27 خرداد 1402

نگاهی متفاوت به اساطیر و اسطوره های ایرانی

به گزارش خبرنگاران، اگر کمی اهل مطالعه تاریخ، فلسفه و یا اسطوره باشید به خوبی می دانید که اساطیر و تاریخ ایران جایگاه بسیار ویژه ای دارد، به طور مثال به هر جا که سرک می کشید و یا نگاهی می اندازید تأثیرات فرهنگی ایران را می بینید. خیلی جالب است که این تأثیرات...

25 خرداد 1402

عکس عجیبی که بازیگر سریال های طنز در تخت خواب منتشر کرد!

نصرالله رادش این پست عجیب را در اینستاگرام گذاشته است.

14 خرداد 1402

چرا باید به تماشا باغ وحش برلین رفت؟

یکی از کهن ترین و بزرگ ترین باغ وحش ها نه تنها در آلمان که در تمام جهان با گونه های جانوری اعجاب انگیز، باغ وحش برلین است.

18 اردیبهشت 1402

حمایت بازیگر پوست شیر از رسول خادم بعد از اظهارات علیرضا دبیر

در روز های اخیر حواشی ایجاد شده درباره اختلاف علیرضا دبیر و رسول خادم در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای را در پی داشته است. پس از این خبر جنجالی بود که اغلب چهره های مشهور کشور با انتشار مطالبی حمایتی به تمجید و تحسین عملکرد رسول خادم در این مدت پرداختند.

1 اردیبهشت 1402

برداشت داغ: آیا دوران قهرمان های صامت در بازی های ویدیویی به سر رسیده است؟

اخیراً بازسازی فضای مرده (Dead Space) منتشر شد تا با کمال خونسردی و توانایی کالیستو پروتکل (Callisto Protocol) را به زباله دان تاریخ بفرستد. سوالی که درباره بازی پیش آمد این بود که آیا مثل بازسازی رزیدنت اویل 2 (Resident Evil) یا بلک میسا (Black Mesa) - بازسازی نیمه عمر 1 - از بیخ...

17 فروردین 1402

واکنش سفارت ایران در انگلیس به انتشار ویدیویی منتسب به کارکنان این سفارت

ایسنا نوشت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس ، نسبت به یک ویدیو منتشر شده در فضای مجازی که در آن ادعا شده خانواده دیپلمات های ایرانی در انگلیس در مراسم سیزده فروردین در خارج از شهر لندن حضور داشته اند، واکنش نشان داد .

14 فروردین 1402

تیپ اسپرت ریحانا متفاوت از همواره در خیابان

اخیرا تصاویری از ریحانا، خواننده مشهور در کنار همسرش ایسپ راکی در خیابان منتشر شد که او را با یک تیپ اسپرت و متفاوت تر از همواره نشان می دهد.

25 اسفند 1401

تصاویر بی نظیر تلاش چند ایرانی برای علوفه رسانی به حیات وحش

این فیلم تحسین برانگیز و زیبا از علوفه رسانی 20 فعال محیط زیست به حیات وحش در برف و سرمای سخت چهارمحال و بختیاری در صفحه شخصی یک دامپزشک و دوستدار محیط زیست منتشر شده است.

3 اسفند 1401
تعداد: (118)