تجربه رانندگی با ابرخودروی بنز، حس پرواز پشت فرمان پراجکت وان، عکس

به گزارش وبلاگ تپلینک، مرسدس بنز AMG پراجکت وان، ابر خودروی مرسدس بنز نقش ویژه ای را در فستیوال گودوود سال جاری ایفا کرد.این خودرو در کنار بزرگان دیگری مثل لامبورگینی روئلتو و آستون مارتین والکری و...، نمایش جذابی از توانایی خود ارائه داد.

تجربه رانندگی با ابرخودروی بنز، حس پرواز پشت فرمان پراجکت وان، عکس

امیرمسعود عابدین: مرسدس بنز پراجکت وان حاضر در فستیوال، روی سطحی خیس به مسابقه پرداخت. پشت فرمان، برند اشنایدر، قهرمان پنج بار DTM و سفیر برند AMG قرار داشت و یوتیوبری با نام کاربری Rana را در کنار خود داشت.

او یک کلکسیونر مشتاق خودروهای سطح بالا است و جای تعجب نیست که او در فهرست 275 نفره برای تحویل هایپرکار پراجکت وان واقع شده است.

این ابرخودروی برقی مشکی مات با وجود داشتن یک موتور V6 کوچک 1.6 لیتری، کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسد؛به خصوص در حالت مسابقه.البته، این یک موتور شش سیلندر نیست، بلکه موتوری است که از فرمول 1 اقتباس شده است و دارای دور موتور قرمز 11000 دور در دقیقه است و حتی زمانی که در دور موتور 1250 دور در دقیقه کار می نماید هم صدای زیادی دارد.

در این مورد، مهندسان کار خود را به سرانجام رساندند تا به طور قابل توجهی، سرعت دور آرام موتور F1 را در حدود 5000 دور در دقیقه کاهش دهند تا این خودرو، مقررات آلایندگی را پاس کند.به تعویض دنده ها می رسیم که به طرز چشمگیری خام هستند و به وسیله یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دستی تازه با یک کلاچ مسابقه ای کربنی چهار دیسکی ارائه می شوند.

بیشتر بخوانید:

خودروی بی نظیر با درهای عجیب و غریب در فستیوال گودوود/عکس

هاچ بک اروپایی تازه بازار ایران را بشناسید/معرفی اشکودا اسکالا/عکس

مسیر باریک گودوود بدیهی است که ایده آل ترین منطقه برای فشار آوردن به AMG One نیست، اما حتی در سرعت های پایین، خودروی پرفورمنس پرچمدار مرسدس یک جانور وحشی است.

چشم انداز بیرونی شیشه جلو، زمانی که هواکش فعال کار خود را انجام می دهد، جلوه بسیار خاصی دارد.از آنجایی که شیشه عقب وجود ندارد، مرسدس یک دوربین در عقب نصب نموده که روی سپر عقب، بالای پلاک خودرو واقع شده است و به یک آینه دید عقب دیجیتال متصل است. کابین دارای دو صفحه نمایش است؛یکی کیلومترشمار و دیگری سیستم اطلاعات-سرگرمی.

این آخرین باری است که مرسدس بنز یک موتور فرمول 1 را برای خودروهای جاده ای تطبیق می دهد.به علت قوانین سخت گیرانه تر انتشار گازهای گلخانه ای که باعث می گردد، مهندسان به روزرسانی موتور و مطابقت آن با مقررات خودروهای جاده ای را سخت تر نمایند، انجام این کار رد شده است.

در این ویدیو شاهد لذت رانندگی با یک ابرخودروی آلمانی خواهید بود:

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ تپلینک مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تجربه رانندگی با ابرخودروی بنز، حس پرواز پشت فرمان پراجکت وان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه رانندگی با ابرخودروی بنز، حس پرواز پشت فرمان پراجکت وان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید