تعبیر خواب تپه و بلندی

به گزارش وبلاگ تپلینک، با تعبیر خواب تپه، تعبیر خواب بالا رفتن تپه، تعبیر خواب ایستادن بر تپه و تعبیر خواب پیدا شدن و دیدن تپه بر سر راه همراه ما باشید.

تعبیر خواب تپه و بلندی

سرویس سرگرمی - این تصویر در رویا به سختی، موانع و یا هر چیزی که برای آن انرژی زیادی احتیاج است، اشاره می نماید. تپه همچنین سمبل بالا رفتن برای موفقیت ها والاتر، منظر وسیع تر از زندگی و فرصت های بیشتر نیز هست. شما برای موفقیت بالا می روید یا به دلیل شکست، بیماری یا مرگ فرو می افتید. می توان از قله تپه دوردست ها را دیدو یا در پایین تپه تحت سایه آن نهاده شد.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

پایین آمدن از تپه: احساس اینکه شرایط و موقعیت به شما فشار می آورند یا شما را وادار به کاری می نمایند، احساس می کنید زمام امور از دستتان رفته است، امکان دارد برود، در حال رفتن است یا خواهد رفت. نیمه دوم زندگی شما، سنین پیری

بالا رفتن از تپه: دشواری ها، کار و تلاش سخت، نیمه نخست زندگی شما یا زندگی خود به سان کشاکش بالا رفتن از تپه ای است.

دامنه تپه آفتابی سرسبز و خرم: احساس تمامیت، حسی که شخص از بهشت دارد.

بر فراز تپه بودن: نمایی واضح از شرایط شما، موفقیت، آنچه که برای به دست آوردنش کوشیده اید، هشیاری گسترش یافته

کتاب فرهنگ تفسیر رویا

تعبیر خواب تپه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: تپه اتکا است بر دیگری. چنانچه در خواب ببینید که بر تپه ای بلند ایستاده یا نشسته اید به شخصی عظیم و مقتدر متکی می شوید یا محلی برای اعتبار و اعتماد می یابید که قدرتمند است و به شما نیز علو و عظیمی می بخشد.

لوک اویتنهاو می گوید: تپه: بزودی سفری خواهید داشت

تعبیر خواب ایستادن بر تپه

مطیعی تهرانی: اگر دیدید بر تپه ای ایستاده اید که اطراف آن تپه دشتی وسیع است از آن مرد که بر او متکی هستید و یا موقعیتی که دارید و به آن می بالید سود می برید به قدر وسعت آن دشت. اگر دیدید که بر تپه ای ایستاده اید که گرد شما را آتش گرفته در شرایطی که احتمالاً برای دیگران مخاطره آمیز است امنیت می یابید. اگر از تپه پایین آمدید تنزل می یابید و اگر از تپه بالا رفتید به دشواری و صعوبت کاری انجام می دهید. نشستن پایین تپه حسرت و اندوه است. چنانچه ببینید که بر تپه ای ایستاده اید که احساس می کنید به خودتان تعلق دارد از جانب قدرتمندی مورد تعدی واقع می شوید.

تعبیر خواب بالا رفتن از تپه

آنلی بیتون می گوید:

  • اگر خواب ببینید که از تپه یا کوهی بالا می روید و به قله می رسید، نشانه آن است که بر تمام موانعی که در آینده پیش روی شما قرار خواهد گرفت غلبه خواهید کرد.
  • اگر خواب ببینید از تپه ای بالا می روید تا به نوک آن برسید، علامت آن است که خوشبخت و سعادتمند خواهید شد. اما اگر در خواب نتوانید به نوک تپه برسید، علامت آن است که در آینده باید با حسادت ها و مخالفت های دیگران مبارزه کنید.
  • اگر خواب ببینید با دوچرخه از تپه بالا می روید، نشانه آینده ای درخشان است و اگر ببینید با دوچرخه از تپه ای سرازیر می شوید، نشانه نزدیک شدن بدبختی به شماست و از دست دادن نام نیک.

پیدا شدن تپه بر سر راه

مطیعی تهرانی: پیدا شدن یک تپه یا یک کوه سر راهتان روبه رو شدن با حوادث نا خواسته می باشد و مسائل کوچک یا عظیم

منبع: setare.com

به "تعبیر خواب تپه و بلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب تپه و بلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید