تغییرات سامسونگ در گلکسی S 24 چیست؟

به گزارش وبلاگ تپلینک، Galaxy S 24 Ultra ممکن است تیتانیومی گردد، اما کپی کردن این ویژگی iPhone 15 Pro می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. گلکسی S 23 اولترا دارای قاب آلومینیومی آرمور است و دوام آن یکی از دلایلی است که آن را به یکی از برترین گوشی های سال 2023 تبدیل نموده است.

تغییرات سامسونگ در گلکسی S 24 چیست؟

به گزارش همشهری، تیتانیوم قوی تر و سخت تر از آلومینیوم است، بنابراین می تواند فشار بیشتری را تحمل کند. بعلاوه در برابر خوردگی مقاوم است و بهتر به نظر می رسد. تیتانیوم گران تر از آلومینیوم است و اگر سامسونگ واقعا تصمیم به این تغییر بگیرد، ممکن است گلکسی S 24 اولترا را از گلکسی S 23 اولترا گران تر کند که در حال حاضر 1200 دلار قیمت دارد.

بعلاوه انتظار می رود اپل از تیتانیوم برای آیفون 15 پرو و پرو مکس آینده استفاده کند و این می تواند یکی از عوامل موثر در افزایش قیمت 200 دلاری باشد. آیفون 14 پرومکس دارای قاب فولادی ضد زنگ است و با وزن 240 گرم، یکی از سنگین ترین گوشی های موجود است و ساختار تیتانیومی می تواند آیفون 15 پرومکس را سبک تر کند، زیرا تیتانیوم سبک تر است.

همین امر در خصوص Galaxy S 24 Ultra صدق نمی کند. تیتانیوم چگال تر از آلومینیوم است و گلکسی S 23 اولترا در حال حاضر 234 گرم وزن دارد. استفاده از تیتانیوم می تواند آن را سنگین تر کند و بنابراین مطمئن نیستیم که آیا این تغییر برای سامسونگ ایده خوبی است یا خیر.

شایعه شده که گلکسی S 24 اولترا دارای سیستم دوربین پشت کمی بهتر، شارژ سریعتر و اسنپدراگون 8 نسل 3 یا تراشه اگزینوس تازه بسته به منطقه داشته باشد. بعلاوه می تواند صفحه نمایش 144 هرتزی داشته باشد.

با توجه به اینکه Galaxy Z Fold 5 کمی زودتر از حد معمول معرفی گردید، ممکن است سامسونگ گلکسی S 24 را به جای فوریه، در ژانویه معرفی کند، اما ما فقط حدس می زنیم.

منبع: فرارو

به "تغییرات سامسونگ در گلکسی S 24 چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات سامسونگ در گلکسی S 24 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید