تقلید غول خودروسازی آمریکایی از هیوندای!

به گزارش وبلاگ تپلینک، تصاویری از شورولت اکوئینوکس EV به وسیله وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) قبل از عرضه رسمی این کراس اوور تمام الکتریکی در چین، به صورت آنلاین منتشر شده که جزئیات جدیدی را در خصوص آن افشا می نماید.

تقلید غول خودروسازی آمریکایی از هیوندای!

به گزارش خبرآنلاین، تصاویر MIIT مدلی با کد RS را نشان می دهد که تقریباً شبیه به نسخه ایالات متحده است.

اکوئینوکس دارای جلوپنجره بسته همراه با چراغ های کشیده و بعلاوه چندین دوربین برای دید 360 درجه است. طراحی نمای جلویی به شدت یادآور محصولا نو هیوندای مثل آزرا، سوناتا و کونا است.

سیستم هشدار های نقاط کور در آینه های جانبی، سنسور های پارک جلو و عقب، سانروف دو تکه و... هم از دیگر امکاناتی هستند که در تصاویر معین اند.

ابعاد این کراس اوور برقی نیز در پرونده های دولتی موجود است. Equinox EV ابعادی با طول 190 اینچ (4845 میلی متر)، عرض 75 اینچ (1913 اینچ) و ارتفاع 65 اینچ (1644 میلی متر) خواهد داشت.

از نظر قیمت گذاری، انتظار می رود که Equinox EV در پاییز سال جاری به یکی از ارزان ترین خودرو های برقی در ایالات متحده تبدیل گردد و طبق گفته جنرال موتورز، مدل پایه 1 LT حدود 30000 دلار قیمت خواهد داشت.

در چین، این مدل به وسیله SAIC-GM فراوری می گردد. پنج سطح تریم در آمریکا در دسترس خواهد بود که اولین آنها، 2 RS، در پاییز سال جاری با برد تقریبی تا 300 مایل برای نوع دیفرانسیل جلو با رینگ های 20 اینچی وارد نمایندگی ها می گردد.

تمام نسخه های دیگر (1 LT،2 LT،3 LT و 3 RS) در بهار سال آینده با حداقل برد تقریبی 250 مایل در دسترس خواهند بود.

منبع: فرارو

به "تقلید غول خودروسازی آمریکایی از هیوندای!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقلید غول خودروسازی آمریکایی از هیوندای!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید