حامیان شیخ نشین AFC برای نابودی فوتبال ما نقشه کشیده اند ، راپورت دهندگان به سعودی ها شناسایی شوند

به گزارش وبلاگ تپلینک، پیشکسوت پرسپولیس گفت: خود عربستانی ها گفته اند اطلاعاتی که به ما داده شده را ما خودمان هم نمی دانستیم و بعضی ایرانی ها از ما بیشتر دلشان شور قهرمان شدن پرسپولیس را می زند.

حامیان شیخ نشین AFC برای نابودی فوتبال ما نقشه کشیده اند ، راپورت دهندگان به سعودی ها شناسایی شوند

محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات بعضی از افراد رسانه ای و مسئولین سابق فدراسیون فوتبال درخصوص تخلف احتمالی باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید با وبلاگ تپلینک تبادل نظر نموده است که متن این پرسش و پاسخ در ادامه می اید:

* آقای پنجعلی! ظاهرا عده ای در داخل کشور با انتقال اطلاعاتی به ای اف سی سعی در تخریب صندلی پرسپولیس و سنگ اندازی برای این تیم دارند. خبر دارید؟

- بله! من فقط می توانم بگویم که بابت این اتفاقات متأسفم. باید تأسف خورد به حال افرادی که چنین کاری نموده اند.

* تأسف برای نادیده دریافت نماینده ایران در فینال آسیا؟

- اصلا اینجا بحث رنگ و تیم پرسپولیس نیست. در چنین روزهایی همه ما ایرانی ها یک رنگ هستیم. در شرایطی که کل ای اف سی و حامیان شیخ نشینش دارند برای نابودی تیم های فوتبال ما نقشه می چینند اینکه از داخل کشور عده ای تیشه به ریشه پرسپولیس که امروز نماینده ایران در آسیاست بزنند نوبر است. پرسپولیس با نام ایران در رقابتها بازی می نماید و زیر پرچمی است که سه رنگش روی سرهمه ما جادارد.

* اما استقلالی ها معتقدند وقتی بحث رنگها پیش می آید یک طرفدار متعصب هر کاری از دستش برمی آید باید انجام بدهند؟

- آخر این برای موضوعات داخلی و باشگاهی خودمان است. من یادم هست که وقتی استقلال در آسیا بازی داشت و پلی آف بود روبروی السد پرسپولیسی ها هم به استادیوم رفتند و استادیوم را پر کردند. علیرضا منصوریان از پرسپولیسی ها خواست و علی آقا پروین هم از طرفداران پرسپولیس خواست و طرفداران ما هم رفتند. آن شب بیش از 100 هزار نفر در استادیوم بودند و استقلال هم برنده شد.

* اسم این رفتار را چه می توان گذاشت؟

- خیانت به کشور.

* یعنی نهادهای نظارتی باید ورود نمایند؟

- باید ببینند چه کسی است که می تواند کشورش را زیر پا بگذارد و پرچمش را نادیده بگیرد. چنین فردی قطعا ایرانی نیست. شنیدم خود عربستانی ها گفته اند اطلاعاتی که به ما داده شده را ما خودمان هم نمی دانستیم و بعضی ایرانی ها از ما بیشتر دلشان شور قهرمان شدن پرسپولیس را می زند.

* پس چرا با نام استقلال دست به چنین کاری زدند؟

- سئوال من هم همین است. به خداوندی خدا قسم آن شب که النصر را بردیم بین صدها تماس تلفنی که داشتم بسیاری از رفقای خوب استقلالی من هم تماس می دریافتد و می گفتند با شکست تیم عربستانی عشق نموده اند. آخر ما مسائل سیاسی هم با آنها داریم و عربستانی ها هم باعث شدند این بچه آل کثیر قبل بازی الکی محروم گردد. این خیلی بد است که حالا برویم و پشت دشمنان مان بایستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حامیان شیخ نشین AFC برای نابودی فوتبال ما نقشه کشیده اند ، راپورت دهندگان به سعودی ها شناسایی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامیان شیخ نشین AFC برای نابودی فوتبال ما نقشه کشیده اند ، راپورت دهندگان به سعودی ها شناسایی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید