خبرنگاران بهانه ای برای تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال قابل قبول نیست

به گزارش وبلاگ تپلینک، تهران- خبرنگاران- عضو فراکسیون ورزش مجلس با تأکید بر برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در 25 اسفندماه، توضیح داد: هیچ بهانه ای برای تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال قابل قبول نیست.

خبرنگاران بهانه ای برای تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال قابل قبول نیست

به گزارش خانه ملت، محمدجواد جمالی نوبندگانی روز شنبه با تأکید بر ضرورت برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در 25 اسفندماه 98، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در فوتبال کشور چه لحاظ شرایط بینالمللی و فشارهای AFC و چه لحاظ بحران های داخلی، انتخابات فدراسیون فوتبال باید در موعد مقرر برگزار گردد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس اضافه نمود: اگر فدراسیون نماینده مقتدر و با نفوذی در AFC داشت، مباحث مطرح شده پیرامون سلب میزبانی نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مطرح نمی شد و اگر این روال ادامه داشته باشد و فدراسیون ریاست مقتدری نداشته باشد، طمع AFC برای لغو میزبانی ایران بیشتر خواهد شد.

نوبندگانی با اشاره به نامه اخیر فیفا درباره ضرورت اصلاح اساسنامه پیش از برگزاری انتخابات، مطرح کرد: در این رابطه تیم حقوقی فدراسیون فوتبال باید پاسخ متقن به نامه فیفا دهد و اساسنامه نیز پس از روی کار آمدن تیم جدید در فدراسیون اصلاح گردد. براساس آخرین اخبار چنین نامه ای به فیفا ارسال شده که امیدواریم فیفا ممانعت ایجاد نکند و انتخابات به شکل سالم برگزار گردد.

وی اضافه نمود: اینکه از داخلافرادی موضوع اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال را بهانه ای برای به تعویق انداختن انتخابات فدراسیون مطرح نمایند و از همین طریق به فیفا خط بدهند که منجر به تذکر رسمی فیفا به فدراسیون فوتبال کشورمان شد به هیچ عنوان بخگرددنی نیست و این افراد باید بدانند که منافع ملی کشور را به مخاطره انداخته اند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به لحاظ فوتبال داخلی نیز امروز در صدر و انتهای جدول لیگ برتر، رقابت جدی و نفس گیری وجود دارد که شاید اگر فدراسیون مدیریت کارآمدی داشت، حواشی نظیر بازی سپاهان و پرسپولیس یا رخ نمی داد یا فوراً تیم متخلف با جرایم سنگین روبرو می شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره احتمال اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال ممکن است به دلیل شیوع بیماری کرونا نیز به تعویق بیفتد، گفت: اتفاقا برای مدیریت برگزاری مسابقات در شرایط شیوع بیماری کرونا ضروری است که انتخابات در موعد مقرر خود برگزار گردد تا درخصوص این موارد تصمیم گیری صحیح گردد؛ بنابراین هیچ بهانه ای برای به تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال قابل قبول نیست.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بهانه ای برای تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال قابل قبول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهانه ای برای تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال قابل قبول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید