خبرنگاران هفت هزار مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری دامغان بازدید کردند

به گزارش وبلاگ تپلینک، سمنان- خبرنگاران- رییس میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی دامغان گفت: هفت هزار و 77 توریست نوروز سال جاری از جاذبه های توریستی، طبیعی و تاریخی این شهرستان بازدید کردند.

خبرنگاران هفت هزار مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری دامغان بازدید کردند

مهدی قاسمی روز آدینه در گفت و گو با وبلاگ تپلینک، اضافه نمود: آمار بازدیدهای انجام شده در ایام نوروز مربوط به بازدیدهای گردشگران از تاریخ 29 اسفند 99 تا چهارم فروردین ماه 1400 است.

وی ادامه داد: چشمه علی دامغان علی رغم بازگشایی از دوم فروردین ماه، با سه هزار و 700 بازدید در نوروز سال جاری بیشتر از دیگر جاذبه ها با استقبال گردشگران روبرو شد.

قاسمی اضافه نمود: با رعایت دستورالعمل های کامل بهداشتی، 10 واحد اقامتی شهرستان در ایام نوروز سال جاری مجاز به فعالیت برای میزبانی از گردشگران بودند که از این تعداد هفت واحد بومگردی و 3 واحد هتل، مهمانپذیر و اردوگاه بود.

وی اعلام کرد: در ایام نوروز تا روز چهارم فروردین، 632 نفر در اقامتگاه های مجاز شهرستان اقامت کردند.

قاسمی گفت: در این مدت، کمیته های ویژه نظارتی میراث فرهنگی شهرستان 40 مورد بازدید از این اماکن تاریخی و گردشگری انجام دادند که این امر تا خاتمه تعطیلات نوروزی به صورت مستمر و شبانه روزی ادامه خواهد یافت.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان گفت: باتوجه به اینکه سلامت مردم و گردشگران در ایام نوروز 1400 در اولویت واقع شده است، در همه اماکن، بازدید با ظرفیت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می گردد.

به گزارش وبلاگ تپلینک، شهرستان دامغان با قدمت هفت هزار ساله، دارای 2 هزار اثر تاریخی و فرهنگی است که از این تعداد 400 اثر شناسایی و تا به امروز 131 اثر ثبت ملی شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هفت هزار مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری دامغان بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفت هزار مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری دامغان بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید