خط گردشگری دریایی بندر شهید حقانی به جزیره هنگام راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ تپلینک، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، خط گردشگری دریایی بندر شهید حقانی به جزیره هنگام راه اندازی شد.

خط گردشگری دریایی بندر شهید حقانی به جزیره هنگام راه اندازی شد

حمیدرضا محمد حسینی تختی اضافه کرد: به منظور رفاه حال گردشگران و استفاده بهینه از جاذبه های طبیعی جزیره هنگام، خط گردشگری دریایی بندر شهید حقانی بندرعباس به هنگام شروع بکار نموده است.

وی در مورد نحوه ثبت نام گردشگران برای حضور در این جزیره بیان نمود: دوستداران طبیعت می توانند با مراجعه به سایت www.pgsky.ir و ثبت اطلاعات سفر خود نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند.

به گفته مدیر بندر شهید باهنر، تا پیش از این مسیر دریایی برای سفر به جزیره هنگام فقط به وسیله جزیره قشم امکان پذیر بود و با راه اندازی این خط دریایی، مسافران و گردشگران می توانند از نزدیک از جاذبه های شگفت انگیز و ظرفیت های گردشگری دریایی جزیره هنگام به عنوان جزیره دلفین ها استفاده نمایند.

محمد حسینی تختی با بیان اینکه توجه به ظرفیت های توریستی جزایر زمینه ساز رونق مالی می گردد، اضافه کرد: معرفی هر چه بیشتر جاذبه های جزیره هنگام به هموطنان زمینه ساز رونق گردشگری دریایی و گسترده شدن معیشت ساکنان این جزیره کوچک خواهد شد.

منبع: همگردی

به "خط گردشگری دریایی بندر شهید حقانی به جزیره هنگام راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط گردشگری دریایی بندر شهید حقانی به جزیره هنگام راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید