دانشجویانی که واکسن نزنند غیبت می خورند

به گزارش وبلاگ تپلینک، دانشجویان موظفند واکسن کرونا را دریافت نمایند و اعلام شده است که اگر نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده باشند، در کلاس های دانشگاهی غیبت خواهند خورد. واکسن کرونا برای اقشار جامعه جهت بهره مندی از خدمات اداری و رفاهی الزامی شده است.

دانشجویانی که واکسن نزنند غیبت می خورند

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی گفت: تکمیل واکسیناسیون دانشگاهیان، از الزامات شروع آموزش حضوری است. تا سرانجام آبان هم واکسن دانشجویان به حدود 100 درصد می رسد. دانشجوی واکسن نزده نیز غایب حساب خواهد شد.

در صورت شروع آموزش حضوری، امتحانات هم حضوری برگزار خواهد شد و اگر واکسیناسیون تکمیل نشود، تصمیم گیری درباره شیوه برگزاری امتحانات، به وضع پیک بیماری در هر استان و شهر بستگی خواهد داشت.(رکنا)

پیش از این نیز در نیمه مهرماه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به چالش های پیش رو در عرصه آموزش عالی بر بازگشایی و از سرگیری آموزش حضوری تاکید نمود و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقررشده دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از 15 مهرماه و مقطع کارشناسی از 15 آبان ماه به صورت حضوری در کلاس های درس فعالیت داشته باشند. دانشگاه ها باید از این تصمیم ستاد ملی کرونا تبعیت نمایند و نهایت کوشش خود را برای اجرای آن مبذول دارند.(ایسنا)

مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی را در صفحه جامعه وبلاگ تپلینک بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "دانشجویانی که واکسن نزنند غیبت می خورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویانی که واکسن نزنند غیبت می خورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید