رستوران ایرانی پارسه، رستورانی بر فراز تهران

به گزارش وبلاگ تپلینک، رستوران ایرانی پارسه در طبقه بیست و ششم هتل پارسیان آزادی قرار گرفته است و ضلع شمالی آن منظرهی زیبا به رشته کوه های البرز دارد که هر انسانی را سر ذوق می آورد. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی است که در طول روزهای هفته می توانید از آن بهره ببرید. اما به تازگی خلاقیتی نو در پیش گرفته اند و بوفه آزاد پیتزا راه اندازی نموده اند که شب های آدینه آماده پذیرایی از مهمان ها هستند. پرسنل حرفه ای و مودب، منظره زیبا، غذای خوشمزه و محیط شیک رستوران پارسه هتل پارسیان آزادی دلایل مهمی هستند که این رستوران همواره شلوغ است. هتل پارسیان آزادی هتلی پنج ستاره است برای همین میزبان گردشگر های زیادی است به همین دلیل در رستوران پارسه گردشگر های خارجی زیادی می بینید.

رستوران ایرانی پارسه، رستورانی بر فراز تهران

رستوران ایرانی پارسه

این رستوران فضای خانوادگی و آرامی دارد که لذت خوردن یک غذای خوشمزه بر فراز شهر تهران را چند برابر می نماید. دکوراسیون این رستوران تلفیقی از معماری نیمه شرقی و مدرن است. در طراحی داخلی رستوران ایرانی پارسه از میز و صندلی و المان هایی با رنگ های روشن و شاد استفاده شده است و لوسترهای کریستال و مجلل آن فضایی روشن و دلباز ساخته است. ظرفیت این رستوران 130 نفر است و بسیار برای برگزاری دورهمی و مجالس خانوادگی مناسب است.

چی بخوریم؟

منوی این رستوران ترکیبی متنوع از انواع، خورشت ها، کباب، دسرها، پیش غذاهای سرد و گرم، سالاد و سوپ های مختلف است تا هر ذائقه ای بتواند از آن جا لذت ببرد. صبحانه های رستوران پارسه هتل پارسیان به صورت سلف است و انواع صبحانه های سرد و گرم در آن سرو می گردد. استفاده از سلف صبحانه هم برای افرادی که در هتل مهمان هستند آزاد است و هم افرادی که فقط برای میل کردن صبحانه به آن جا می روند. برای شب های آدینه هم به تازگی بوفه پیتزالند را راه اندازی نموده اند که بیش از 12 مدل پیتزا و 3 مدل سالاد در آن وجود دارد که هر اندازه دوست داشته باشید می توانید میل کنید.

بریم رستوران ایرانی پارسه؟

محیطی آرام و دوس داشتنی به همراه موزیک زنده که هر شب از ساعت 19 آغاز می گردد یکی از دلایلی است که باید به این رستوران رفت. غذاهای این رستوران با کیفیتی خیلی خوب و در سطح هتل 5 ستاره سرو می گردد. اگر مهمان خارجی دارید این رستوران گزینه مناسبی برای شماست و می توانید با خیالی راحت از یک پذیرایی ایده آل به این جا بروید.

اطلاعات دسترسی

آدرس: چمران، تقاطع یادگار، هتل آزادی، طبقه 26

شماره تلفن: 29115160

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/parsianazadihotel/

آدرس سایت: http://azadihotel.com/

منبع: همگردی

به "رستوران ایرانی پارسه، رستورانی بر فراز تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران ایرانی پارسه، رستورانی بر فراز تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید