زمان رونمایی آیفون15 اعلام شد

به گزارش وبلاگ تپلینک، اگر اپل در تاریخ 21 یا 22 شهریورماه از سری آیفون 15 رونمایی کند، باید منتظر عرضه آن ها در تاریخ 31 شهریورماه باشیم.

زمان رونمایی آیفون15 اعلام شد

به گزارش دیجیاتو، به گفته مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، اپل رویداد معرفی گوشی های سری آیفون 15 را در تاریخ 12 یا 13 سپتامبر (21 یا 22 شهریورماه) برگزار خواهد نمود. با توجه به این موضوع، باید منتظر آغاز پیش فروش این محصولات در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریورماه) و عرضه آن ها در تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریورماه) باشیم.

اپل معمولاً رویداد مربوط به رونمایی از تازهترین آیفون ها را در دو هفته اول سپتامبر (هفته های پایانی شهریورماه) برگزار می نماید، بنابراین گزارش بلومبرگ می تواند درست باشد. البته این احتمال وجود دارد که به خاطر مسائل در خط فراوری، بعضی مدل ها در همان ابتدا در اختیار خریداران قرار نگیرند یا اینکه موجودی محدودی داشته باشند.

این اولین باری نیست که به معرفی آیفون ها در تاریخ 13 سپتامبر اشاره می گردد. چند روز پیش هم گزارشی ادعا نموده بود که اپراتور ها به کارمندان خود گفته اند که در تاریخ 13 سپتامبر مرخصی نگیرند؛ چرا که یک گوشی مهم معرفی می گردد. البته با توجه به اینکه پیش فروش آیفون ها در اولین آدینه پس از معرفی آغاز می گردد، نمی دانیم چرا کارمندان اپراتور ها نباید در روز معرفی مرخصی بگیرند.

اپل معمولاً یکی دو هفته پیش از برگزاری رویداد خود برای اهالی رسانه دعوت نامه ارسال می نماید؛ بنابراین اگر کوپرتینویی ها در پی معرفی نسل تازه آیفون ها در اواخر شهریورماه باشند، برای انتشار دعوت نامه همچنان باید چندین هفته دیگر منتظر بمانیم.

گوشی های سری آیفون 15 با تغییرات تقریباً قابل توجهی از راه می رسند. طبق شایعات، سال جاری مدل های استاندارد و پلاس آیفون هم به جزیره پویا یا داینامیک آیلند مجهز می شوند و بعلاوه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهند داشت؛ البته همان طور که می توان حدس زد، نباید منتظر کیفیت یکسانی با مدل های پرو باشیم.

در سوی مقابل گفته می گردد که مدل های پرو آیفون 15 فریم تیتانیومی خواهند داشت، به دوربین پریسکوپی مجهز می شوند و بعلاوه باتری با فناوری تازهی خواهند داشت. طبق گزارش ها، اپل حاشیه نمایشگر آیفون 15 پرو و پرو مکس را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

درنهایت انتظار داریم تمام مدل های خانواده آیفون 15 به پورت USB-C مجهز شوند.

منبع: فرارو

به "زمان رونمایی آیفون15 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان رونمایی آیفون15 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید